14:15|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1399 - 10:44
کد خبر: 15034
یادداشت:

پای لنگ مدیریت شهری در ترمیم چاله‌های سطح شهر ارومیه

وضعیت آسفالت بعضی از معابر و خیابان‌های شهر ارومیه  این روزها طوری شده که نه تنها چهره نامناسبی از شهر ایجاد کرده بلکه باعث نارضایتی و گلایه شدید مردم نیز شده است.
پای لنگ مدیریت شهری در ترمیم چاله‌های سطح شهر ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ضروری ترین امکانات هر شهر برخورداری از معابر استاندارد می باشد تا شهروندان بتواند با امنیت کامل عبور و مرور کنند ولی این نیاز سال های سال هست که به یک معضل جدی برای شهروندان تبدیل شده و باعث گلایه آنها شده است.

آسفالت‌هایی چهل تکه و چاله ها بی هوا در برخی خیابان ها رانندگی را در سطح شهر سخت کرده و خسارت های سنگینی را برای رانندگان در پی دارد حتی نیز برخی از تصادفاتی که در شهر اتفاق می افتد از همین خرابی های آسفالت و چاله ها می باشد.

در این میان توجه متولیان و مسئولین شهری به زیرساخت های اساسی عمران شهری از جمله معابر و خیابان ها که به عنوان اولویت اول زیباسازی شهر محسوب می شوند کمرنگ شده است.

با توجه به ظرفیت های فروان اقتصادی در شهر ارومیه اغلب خیابان و محلات فاقد آسفالت و روسازی مناسب هستند و تردد روزمره خودروها و نیز عابران را با چالش همراه کرده این که امر بی مهری مدیران شهری و شهرداری به شهروندان را نشان می دهد.

در این میان نه تنها هیچ اقدامی برای بهسازی آسفالت و چاله ها از سوی مدیران شهری انجام نمی گیرد بلکه روز به روز نیز بر تعداد این ناهمواری و چاله ها که گاه به قواره چاه تبدیل شده، افزوده می شود و این عمق فاجعه در مدیریت شهری را نشان می دهد.

وجود چاله چوله هاي فراوان در سطح شهر ارومیه روايتي از مديريت ناصحيح شهري است كه اگرچه همواره مانند زخمي كهنه بر پيكر شهر خودنمايي مي‌كند.

بیشتر چاله چوله های شهر و وضعیت اسفناک آسفالت ها در كوچه پس كوچه‌ها و نقاطي كه كمتر در ديد عموم يا مسئولان است می باشند که این میان می توان بی کفایتی مدیران شهری را بیشتر مشاهده کرد.

 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید