11:59|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1399 - 10:30
کد خبر: 15033

نوبت دهی در مرکز تعویض پلاک ارومیه اینترنتی می‌شود

در راستای سهولت مراجعه کنندگان به این مرکز از 29 شهریور ماه سال جاری نوبت دهی در مرکز تعویض پلاک ارومیه به صورت اینترنتی خواهد بود و به افرادی که در سامانه نوبت دهی ثبت نام نکنند با توجه به سایتی بودن خدمات‌ ارائه نخواهد شد.
نوبت دهی در مرکز تعویض پلاک ارومیه اینترنتی می‌شود

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، مرکز تعویض پلاک ارومیه یکی از مکان‌های پرتجمع و شلوغ است که در ایام شیوع بیماری کرونا ازدحام جمعیت در این مکان سبب نگرانی مردم و کارکنان این مرکز شده است.

چندی پیش سرهنگ فرمانی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی اعلام کرد مراجعه کنندگان به مرکز تعویض پلاک ارومیه بهتر است اطلاع یابند که هیچ نیازی به گرفتن نوبت در این مرکز نیست و مردم در طول ساعت اداری که به این مرکز مراجعه کنند بدون ارائه خدمات برگشت داده نمی‌شوند.

با این حال براساس دریافت پیام‌های مردمی باز هم شاهد تجمع مراجعه کنندگان در مرکز تعویض پلاک ارومیه بودیم.

با وجود اینکه طبق اعلام مسئولان متولی تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مرکز تعویض پلاک ارومیه رعایت می‌شود اما تجمع بیش از حد مراجعه کنندگان این امکان را فراهم می‌کرد تا نگرانی از شیوع ویروس کرونا افزایش یابد.

روز گذشته مسئولان مرکز تعویض پلاک ارومیه اعلام کردند در راستای سهولت مراجعه کنندگان به این مرکز از 29 شهریور ماه سال جاری نوبت دهی در مرکز تعویض پلاک ارومیه به صورت اینترنتی خواهد بود و به افرادی که در سامانه نوبت دهی ثبت نام نکنند با توجه به سایتی بودن خدمات‌ ارائه نخواهد شد.

از این رو به اطلاع هم استانی‌ها می‌رساند قبل از اخذ نوبت و دریافت ساعت و تاریخ خدمات دهی از مراجعه به مرکز تعویض پلاک  ارومیه خودداری کنند.

انتظار می‌رود با ارائه خدمات غیرحضوری و اینترنتی به مراجعه کنندگان مرکز تعویض پلاک ارومیه تا حدی از تجمع و ازدحام جمعیت در این مکان کاسته شود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید