04:26|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1399 - 12:50
کد خبر: 15030
یادداشت:

شهربازی ارومیه؛ نمادی از تناقض ادعا و عمل مسئولین

شهربازی ارومیه واقع در منطقه چیچست ارومیه نمادی از تناقض ادعا و عمل مسئولین در ارومیه به شمار می‌رود که علیرغم وعده‌های متعدد شهربازی فاخر و بکری در این منطقه ایجاد نشد.
شهربازی ارومیه؛ نمادی از تناقض ادعا و عمل مسئولین

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، شهربازی ارومیه که قرار بود روزی یکی از مجهزترین شهربازی‌های مطرح  در کشور باشد زیر سایه سوءمدیریت برخلاف ادعای واهی مسئولین چندان قابل توجه نبود و متاسفانه نه تنها جزو یکی از شهربازی‌های فاخر به شمار نمی‌رود بلکه هیچ یک از شعارهای متولیان امر در این خصوص عملی نشد.

این شهر بازی فاصله زیادی تا شهر دارد و بی تردید کمتر خانواده‌ای رغبت حضور در این مکان را برای تفریحات خود انتخاب می‌کند و این یکی از ضعف های اساسی در مکان یابی به شمار می‌رود که انتقادات بسیار زیادی در زمینه انجام گرفت.

اگرچه در شرایط فعلی به علت شیوع کرونا بسیاری از امکگان تعطیل و یا تجمع ممنوع اعلام شده است اما انتظار می‌رود مدیران برای روزهای آتی برنامه‌های جامع و کارشناسی شده تری داشته باشند.

خلف وعده مسئولین در عملیاتی کردن شعارهای پشت تریبون یکی از موارد حائز اهمیتی است که ادامه این روند موجب بی اعتمادی جامعه به متولیان امر خواهد بود.
 




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید