14:27|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1399 - 09:31
کد خبر: 15023
یادداشت:

وعده‌های پوچی که به مرحله عمل نمی‌رسند!

مسئولان سال گذشته اعلام کردند که امکانات رفاهی و ساحل شنی در کنار دریاچه ارومیه ایجاد می‌شود اما گویا بعد از گذشت یک سال این اقدام در فراموشی مطلق به سر می‌برد.
وعده‌های پوچی که به مرحله عمل نمی‌رسند!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در آذربایجان‌غربی است که ظرفیت بسیار مطلبوبی برای جذب توریست و گردشگر دارد.

همه ساله در فصول گرم سال این مکان پذیرای مسافران و گردشگران مختلفی از جای جای کشور و حتی از خارج کشور است به همین جهت فراهم کردن اقدامات تفریحی و رفاهی در ساحل دریاچه ارومیه ضروری به نظر می‌رسد.

امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا مدتی مسیرهای منتهی به دریاچه ارومیه مسدود شد تا از تجمع مردم در این مکان در راستای انتشار بیماری کرونا جلوگیری شود و این امر فرصت مناسبی بود تا مسئولان و متولیان در راستای ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی گامی بردارند اما گویا این موضوع فراموش شده است.

سال گذشته شهردار ارومیه از ایجاد ساحل شنی در کنار دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: جهت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری دریاچه و توسعه صنعت گردشگری، ساحل شنی و محیطی برای آب تنی با آب شیرین و محل استقرار مسافران در ساحل دریاچه ارومیه ایجاد می‌‌شود!

در حال حاضر که بیش از یک سال از این موضوع گذشته است هیچ‌گونه اقدامی در راستای ایجاد ساحل شنی در کنار دریاچه ارومیه مشاهده نشده است و گویا این طرح نیز فقط در حد یک وعده پوچ و توخالی بوده است.

همانطور که گفته شد دریاچه ارومیه یک ظرفیت بکر و منحصر به فردی است که اگر مسئولان در جهت ایجاد امکانات مناسب در کنار این جاذبه طبیعی و گردشگری تلاش کنند می‌توان شاهد توسعه و افزایش توریست و گردشگر در این منطقه شد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید