07:15|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1399 - 11:19
کد خبر: 14995
یادداشت:

اورژانس هوایی تکاب متوقف شد

رسانه‌های محلی این شهرستان روز گذشته از توقیف اورژانس هوایی تکاب خبر دادند.
اورژانس هوایی تکاب متوقف شد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، صعب العبور بودن بسیاری از مسیرهای ارتباطی این شهرستان کار را برای بیمارستان سخت کرده بود که راه اندازی اورژانس هوایی تا حدودی به برخی مشکلات پایان داد و برای بیماران روزنه امیدی محسوب شد تا نامساعد بودن وضعیت راه‌های این شهرستان به قیمت از دست دادن جانشان تمام نشود.

اما معلوم نیست در این شهرستان چه خبر است، که نه مسئولینش ماندگار هستند و نه امکانتش! به راستی زندگی در لابه لای این حجم از مشکلات و گرفتاری‌ها در شان مردم این دیار است؟ آیا مسئولین شعارهای خود را در راستای توسعه متوازن به فراموشی سپرده اند که امروز شهرستان زرخیر این چنین در بین انبوهی از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند؟

کانال‌های خبری این تکاب علت توقیف اورژانس را عدم همکاری مسئولین شهرستانی با تیم پزشکی اورژانس هوایی و نداشتن پد استاندارد فرود هلی کوپتر عنوان کرده‌اند و ضمن گلایه از شرایط  موجود از نماینده این شهر تقاضای سریع این مشکل را خواستار شدند.

انتظار می‌رود مسئولین استانی نگاه ویژه‌ای به تکاب داشته باشند و صرفا به شعارهای بی حاصل بسنده نکنند، مردم در این این شهر از کمبود امکانات زجر می‌کشند اوضاع نامناسبش را یا اصلاح کنید یا یک بار برای همیشه اعلام کنید توانایی مدیریت ندارید.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید