04:23|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1399 - 10:41
کد خبر: 14992

ارائه خدمات ویژه و نوین در کلینیک ماه رویان ارومیه

در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با جدیت بیشتری در کلینیک تخصصی لیزر و خدمات پوستی ماه رویان ارومیه رعایت می‌شود.
ارائه خدمات ویژه و نوین در کلینیک ماه رویان ارومیه

به گزارش سرویس سلامت باریش‌نیوز، کلینیک ماه رویان یکی از مدرن‌ترین مراکز لیزر و خدمات پوستی در ارومیه است که مجهز به دستگاه‌های الکس دایود، اندیاگ و پلاتینیوم پلاس می‌باشد و با بهره‌گیری از خدمات نوین و مدرن آماده خدمات رسانی به متقاضیان است. 

با توجه به شیوع ویروس کرونا، کلینیک تخصصی لیزر و خدمات پوستی ماه رویان در کمترین زمان ممکن تمامی اقلام بهداشتی را در این مرکز برای مراجعه کنندگان فراهم نموده است. 

همچنین برای بهبود ارتباط و پاسخگویی به مشتریان با اضافه کردن یک پل ارتباطی دیگر سعی  در افزایش خدمات به مراجعه کنندگان گرامی می‌باشد.

اضافه کردن دستگاه استریل اتومات بدون دخالت دست ارائه ماسک و دستکش برای همه مراجعین بصورت رایگان و همچنین نوبت‌دهی غیر حضوری و تهیه ملافه و دستمال قابل شستشو و استریل و شخصی برای هر نفر و تعبیه اتاق‌های لیزر به سرویس‌های بهداشتی( مستردار) برای هر نفر از برنامه‌های خدماتی این مرکز برای مراجعه کنندگان گرامی می‌باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید