16:02|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1399 - 11:20
کد خبر: 14987
یادداشت:

جلسات مسئولین درمانگر بحران کشاورزان خواهد شد!؟

برهمگان عیان است که کشاورزان در آذربایجان‌غربی سالیان سال است که با مشکلات متعددی مواجه هستند که میطلبد مسئولین راه چاره اساسی برای حل این موضوع در نظر بگیرند.
جلسات مسئولین درمانگر بحران کشاورزان خواهد شد!؟

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، سال گذشته با صحنه‌های ناخوشایندی ازدور ریز سیب‌ها در کنار جاده‌ها شاهد بودیم که متاسفانه گلایه‌های کشاورزان را در پی داشت.

اگرچه برخی از مسئولین از برنامه ریزی جهت صادرات محصولات کشاورزی استان خبر داده بودند اما اخبار چندان مرتبط با واقعیت‌ها نبود و گره مشکلات کشاورزان باز نشد.

امسال همزمان با آغاز برداشت محصولات مختلف در سطح استان جلسات متعددی برگزار شده است که امید است ضمن فاصله گرفتن از وعده‌های ناسرانجام اینبار مسئولین با جدیت پای کار باشند و نسبت به بهبود اوضاع اقدامات لازم را انجام دهند.

کشاورزان از قیمت پایین محصولات بسیار گلایه‌مند هستند و در این بین افراد سودجو و دلالان عرصه را برای کشاورزان تنگ‌تر می‌کنند و این مسئله سالیان سال است که علیرغم شعارهای مسئولین هیچ تغییری نکرده و هر بار موجب ناامیدی و ضرر تعداد بالایی از کشاورزان شده است.

با توجه به اهمیت کشاورزی در آذربایجان‌غربی و شرایط سخت اقتصادی به علت شیوع کرونا اگر امسال نیز مسئولین مربوطه چاره‌ای اساسی برای رفع مشکلات این حوزه درنظر نگرفته باشند و صرفا تمام اقدامات در حد مانور خبری باقی بماند وضعیت کشاورزی در استان بار دیگر با بحران مواجه می‌شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید