21:30|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1399 - 10:20
کد خبر: 14978
یادداشت:

بی برنامگی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

علیرغم اینکه فقط یک روز تا آغاز سال تحصیلی جدید زمان باقیست اما با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بی برنامگی در این بخش کاملا مشهود است.
بی برنامگی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

 سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته در اطلاعیه از سوی آموزش و پرورش عنوان شد،از شنبه 15 شهریور ماه مدارس در سطح استان باز و کادر اداری مدرسه و معلمان باید در مدرسه حضور داشته باشند دانش‌آموزان با توجه به شرایط مدرسه و با تصمیم گیری اولیا و با اطلاع قبلی در مدارس حاضر خواهند شد.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است، مقرر شده حدودا 20تا 30 درصد دانش‌آموزان به صورت نوبتی و در روزهای مشخص شده در مدارس حاضر شوند.

بنظر می‌رسد این اطلاعیه نمادی از یک بی برنامگی و نبود برنامه ای جامع و دقیق است که انتظار می‌رفت مسئولین مربوطه تمهیدات ویژه‌ای را در این شرایط اتخاذ نمایند.

بر اساس اطلاعیه فوق حضور 20 الی 30 درصد دانش‌آموزان بصورت نوبتی تقریبا محال و اجرایی شدن آن به سختی انجام خواهد گرفت. آیا تدریس چندین باره یک مبحث در مدارس ممکن خواهد بود؟ این سوالیست که میطلبد مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اساس چنین تصمیم گیری را به طور شفاف تری اعلام کند.

از طرفی استان در وضعیت هشدار قرار دارد و هرگونه کوتاهی و سهل انگاری بار دیگر تبعات سنگینی برجای می‌گذارد  که ضرورت توجه آموزش و پرورش به آموزش و مجازی بیش از هر زمانی حائز اهمیت است.

پیام‌های مردمی حکایت از گلایه و نارضایتی اولیا دانش آموزان را دارد که نیازمند جدیت مدیران مربوط در تنظیم برنامه متناسب با شرایط است. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

اکرم یوسفزاده
1399/06/13 - 21:31

مدارس به صورت غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام گیرد