13:15|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1399 - 09:59
کد خبر: 14947
یادداشت:

ضرورت اتحاد نمایندگان برای توسعه آذربایجان‌غربی

اتحاد و همدلی در بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جزو اساسی‌ترین اولویت‌ها در توسعه استان به شمار می‌رود که نباید نادیده گرفته شود.
ضرورت اتحاد نمایندگان برای توسعه آذربایجان‌غربی

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، چند روز گذشته دیدار نمایندگان با نماینده ولی فقیه و مدیران ارشد آذربایجان غربی انجام گرفت که به نظر در این استان اقدام موثری محسوب می‌شود ولی شرط اثرگذاری آن ادامه این روند است.

بی تردید وحدت و همدلی در استان‌هایی  مانند آذربایجان‌غربی می‌تواند تاثیر مهمی در توسعه داشته باشد و در کاهش محرومیت‌ها یاری رسانی نماید.

نمایندگان باید درجذب اعتبارات و رفع محرومیت‌های استان تمام تلاش خود را بکار گیرند و صرفا به رفتارهای شعارگونه و پشت تریبونی اکتفا نکنند. 

در شرایطی که دشمن با ایجاد تحریم‌ها سبب ایجاد فشارهای اقتصادی در کشور شده است نمایندگان باید پیش از گذشته و بصورت هوشیارانه در راستای ارتقا استان عمل کنند و الا در این اوضاع که شرایط بد اقتصادی بر زندگی مردم و به ویژه قشر کم برخوردار سایه انداخته است زندگی بر آنان سخت تر خواهد شد.

عمل به وعده‌ها نه شعارها در زمان انتخابات یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که غفلت نمایندگان از این مسئله بدون شک موجب یاس و نا امیدی در بین مردم می‌شود ونیازمند توجه کافی از سوی نمایندگان است.







 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید