03:14|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1399 - 12:19
کد خبر: 14945
رئیس شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با باریش:

دانشگاه الزهرا، تنها دانشگاه جامع زنان در کشور

اين دانشگاه از سال ۱۳۹۳ شعبه تحصیلات تکمیلی خود را در شهرستان ارومیه راه اندازی نموده که در حال حاضر به عنوان تنها شعبه دانشگاه الزهرا در کل کشور می‌باشد.
دانشگاه الزهرا، تنها دانشگاه جامع زنان در کشور

دکتر قربان نژاد، رئیس شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا در گفتگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: دانشگاه الزهرا(س) دانشگاه ویژه زنان، واقع در تهران، در سال ۱۳۴۳ تاسیس شده و قدمتي ٥٦ ساله دارد. اين دانشگاه از سال ۱۳۹۳ شعبه تحصیلات تکمیلی خود را در شهرستان ارومیه راه اندازی نموده که در حال حاضر به عنوان تنها شعبه دانشگاه الزهرا در کل کشور می‌باشد.
وی به رشته های تحصیلی موجود در این شعبه اشاره کرد و افزود: رشته های موجود؛ مطالعات زن وخانواده،علم اطلاعات ودانش شناسی،مدیریت IT با گرایش کسب وکار، زبان شناسی همگانی و حسابداری است که دانشجویان از طریق کنکور سراسری پذیرفته می شوند.
دکتر قربان نژاد ادامه داد، راه اندازی شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا فرصت مغتنمی برای بانوان منطقه است تا با انتخاب دانشگاهی معتبر بدون نیاز به مهاجرت به شهرهای دور و دور شدن از خانواده ها در دانشگاهی با کیفیت  و سطح بالا ادامه تحصیل دهند.
وی اظهار امیدواری کرد که بانوان منطقه از این فرصت وامکان، استفاده کنند و در محیطی مناسب و پر نشاط علمی تحصیل نموده و به عنوان زنانی آینده ساز و تحول آفرین در خدمت به کشور عزیزمان موثر باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید