10:00|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1399 - 13:05
کد خبر: 14940
فرماندار میاندوآب در گفت‌وگو با باریش :

افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی در میاندوآب

به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلف در زمینه عمرانی و اقتصادی در شهرستان میاندوآب آغاز شده است.
افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی در میاندوآب

حسام شیرازه محبت، فرماندار میاندوآب در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز در مورد طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان میاندوآب اظهار کرد: در دومین روز از ایام گرامیداشت هفته دولت در شهرستان میاندوآب 12 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد و 781میلیون ریال از منابع جاری شرکت توزیع برق آذربایجان غربی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: از مهمترین پروژه‌های توزیع برق در شهرستان میاندوآب تامین برق مجتمع مسکونی 320واحدی فرهنگیان و احداث خط 20کیلو ولت هوایی فاز 1 ناحیه صنعتی چهاربرج می‌توان نام برد.

وی گفت: همچنین طرح‌های عمران شهرداری شامل روکش آسفالت بزرگراه ولایت، کمربندی جنوبی، پوشش بتنی کانال‌های سطح شهر و دیوار چینی ۲ کانال کوی‌های وکیل‌کندی و بشیرخان کندی با صرف هزینه‌ای بالغ بر20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 شیرازه محبت در ادامه تصریح کرد: همزمان با دومین روز از ایام هفته دولت در شهرستان میاندوآب، 13 پروژه مخابراتی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل نصب و راه‌اندازی تکنولوژی اینترنت 4G، توسعه شبکه FTTH  و توسعه شبکه فیبر نوری، اینترنت خانگی تلفن ثابت در سطح شهر میاندوآب و 10 روستای شهرستان با  صرف اعتباری بالغ بر 48میلیارد و 500میلیون ریال افتتاح شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: مراسم افتتاح نمادین 10طرح کشاورزی در شهرستان میاندوآب به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در روستای سرچنار از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بود..

فرماندار میاندوآب در پایان افزود: همزمان با هفته دولت  10طرح آبیاری نوین در شهرستان میاندوآب شامل 6پروژه  سیستم آبیاری بارانی، 3 پروژه سیستم آبیاری کم فشار و یک پروژه آبیاری قطره‌ای با صرف هزینه‌ای بالغ بر3میلیارد و 780 میلیون ریال  در 23 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با  بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغالزایی برای 10 نفر به طور مستقیم فراهم شد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید