17:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1399 - 11:14
کد خبر: 14937
یادداشت:

دوران عمل فرا رسیده/ چه خبر از وعده‌های انتخاباتی!

نمایندگان مجلس در دوران انتخابات وعده‌های هزار رنگ سر می‌دهند و اکنون که دوران عمل فرا رسیده انتظار می‌رود عملکرد چشمگیری از آنان مشاهده شود.
دوران عمل فرا رسیده/ چه خبر از وعده‌های انتخاباتی!

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی از نمایندگان، وعده‌های بسیار زیادی برای کسب رأی بیشتر می‌دهند که خیلی از این وعده‌ها در زمان اجرایی، عملیاتی نمی‌شوند و وعده‌های هزار رنگ نمایندگان به ناگهان فراموش می‌شود.

 نمایندگان مجلس یکی از گزینه‌های مهم در راستای حل و رفع مشکلات و مطالبات مردمی هستند و نقش مهم و اساسی در جذب اعتبار برای مهیا ساختن مسیر توسعه در استان به شمار می‌روند.

در شرایط کنونی هماهنگی و همدلی در بین نمایندگان مجلس نقش بسیار مؤثری می‌تواند در راستای توسعه استان داشته باشد و باید گفت زمان آن رسیده که نمایندگان مجلس وعده‌های خود را عملیاتی کنند و هر کدام در جایگاه خود با هماهنگی و هم‌فکری یکدیگر در راستای حل مشکلات مردم و استان قدم‌های تأثیر گذاری بردارند.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر نقش وحدت و همدلی بین مسوولان و نمایندگان مجلس برای توسعه استان گفت: تاثیرگذاری برنامه‌ها و کارکردها در گرو هم‌افزایی و همدلی مسوولان است و این روند باعث کاستن از حجم مشکلات و روان‌سازی چرخ توسعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه نمایندگان برای مطالبه‌گری مناسب در مجلس باید از مشاوران زبده و توانمند استفاده کنند، عنوان کرد: نمایندگان در جلسات متعدد باید مشکلات اقتصادی و موانع راه توسعه استان را مورد بررسی قرار داده و با همفکری یکدیگر برای حل آنها راه حل پیدا کنند.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه تصریح کرد: نمایندگی مجلس فرصتی برای خدمت به مردم است که منتخبین مجلس باید این فرصت را قدر دانسته و از آن برای خیر دنیوی و اخروی خود بهره بگیرند.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز معتقد است نمایندگان مجلس از ظرفیت‌های ویژه‌ای در کمک به توسعه استان برخوردار هستند و نقش آفرینی جدی آنها در جذب اعتبارات و تصویب قوانینی که مسیر توسعه را هموارتر می‌سازد، می‌تواند بیش از این‌ها در ارتقای شاخص‌های استان موثر واقع شود.

رفع دغدغه‌های مردمی و بهبود وضعیت اقتصادی از جمله مواردی است که نمایندگان مجلس باید در راستای آن اقدامات قابل توجهی انجام دهند و در این مسیر همدلی و اتحاد بین همدیگر را حفظ کنند.