23:18|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1399 - 10:30
کد خبر: 14903

 افتتاح ۵٣٠ طرح برق رسانی در آذربایجان‌غربی

استان مرزی آذربایجان‌غربی در شمال غربی ترین نقطه کشور بوده  و برخورداری قابل توجه مردم این استان از امکانات زیربنایی در زمان حاضر را می‌توان ارمغانی از تلاش دولت تدبیر و امید در این مناطق به شمار آورد و افتتاح ۵٣٠ طرح برق رسانی در جای جای این استان گواه بر این ادعاست.
 افتتاح ۵٣٠ طرح برق رسانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق  استان آذربایجان‌غربی دولت تدبیر و امید در طول سال‌های گذشته برکات بسیاری را برای ملت ایران به خصوص مردم مرزنشین آذربایجان‌غربی به ارمغان آورده که ایجاد تحول در توسعه شبکه برق‌رسانی در آبادی‌ها و شهرهای کوچک و بزرگ و دور و نزدیک این سرزمین از جمله آنهاست؛ شبکه‌ای که زیربنای توسعه و تامین‌کننده رفاه ساکنان این مناطق است.

بدون تردید دسترسی مناسب و آسان به انرژی، موتور توسعه روستایی به شمار می‌رود اما از کنار آسایش و آرامشی که شبکه توزیع برق به مردم این استان هدیه کرده است هم به سادگی نمی‌توان گذر کرد.

احداث شبکه 20 کیلوولت، احداث شبکه فشار ضعیف، احداث پست هوایی، برق رسانی به روستاهای فاقد برق، بهره برداری از ساختمان اداری برق ایثار ارومیه، بهره برداری از ساختمان اداری برق ولیعصر خوی، احداث شبکه روشنایی معابر و تامین برق مساکن مهر سطح استان آذربایجان‌غربی از دستاوردهای چشمگیر و ارزشمند دولت تدبیر و امید در بخش برق رسانی است و برای اجرای این طرح‌ها 1،807،260 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. 

در حال حاضر یک میلیون و 280 هزار و 562 مشترک برق در استان وجود دارد که توسط ۲۰ مدیریت توزیع برق در سطح استان به این مشترکین خدمات رسانی می شود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید