13:55|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399 - 09:55
کد خبر: 14888
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد:

کسب رتبه نخست هوشمند سازی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی رتبه اول در زمینه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و نیز کاهش تصادفات منجر به فوت را در کشور دارد .
کسب رتبه نخست هوشمند سازی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: آذربایجان‌غربی رتبه اول در زمینه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و نیز کاهش تصادفات منجر به فوت را در کشور دارد که این دستاورد حاصل تلاش و تعامل مشترک پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

 شکری گفت: برای رسیدگی بهتر به وضعیت راهداری استان پکیج راهداری امانی از قبیل: خط کشی، تابلوگذاری و تابلو شویی و لکه‌گیری راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: برای رفع اختلاف ناشی از آسفالت و شانه که منجر به تصادفات جاده‌ای می‌شود نیاز به تهیه مصالح است که دستگاه‌های ذینفع باید همکاری و مساعدت کامل را در تهیه مصالح با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی داشته باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در تحویل محورهای تازه احداث شده استان ایمنی و امنیت باید اولویت اصلی باشد، در بازگشایی‌ها نیز زمان بر دقت ترجیح نداشته باشد تا به مشکلات بعدی برخورد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۲ پاسگاه پلیس راه ثابت و سیار با اعتبار ۴ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تعمیر و نگهداری می‌شود و همچنین سه پاسگاه پلیس راه ارومیه - سلماس با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، تکاب - شاهین دژ با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و قرارگاه مرکزی پلیس راه استان هم با ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید