01:48|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1399 - 12:45
کد خبر: 14881
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

نهاد خانواده نقش بسزایی در هدایت جامعه دارد

این خانواده‌ها هستند که جامعه را به سمت سعادت هدایت می‌کنند و این خانواده‌ها هستند که جامعه را از مسیر سعادت و سلامت منحرف می‌کنند به همین جهت نقش خانواده نقش انکار ناپذیری در جامعه است.
نهاد خانواده نقش بسزایی در هدایت جامعه دارد

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی باریش‌نیوز، به مناسب روز خانواده اظهار کرد: یک خانواده خوب می‌تواند جامعه بسیار خوبی را هدایت کند چرا که جامعه از خانواده‌ها تشکیل می‌شود.

وی افزود: به هر میزان که نهاد خانواده  شرایط خوبی داشته باشد جامعه نیز به سمت خوبی‌ها پیش ‌می‌رود از این رو نقش خانواده در جامعه نقش بسیار مهم و تأثیر گذاری است.

حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: این خانواده‌ها هستند که جامعه را به سمت سعادت هدایت می‌کنند و این خانواده‌ها هستند که جامعه را از مسیر سعادت و سلامت منحرف می‌کنند به همین جهت نقش خانواده نقش انکار ناپذیری می‌باشد.  

وی عنوان کرد: در جامعه اسلامی نسبت به محبت و کمک کردن همسران به یکدیگر به صورت ویژه سفارش شده که این امر بیانگر اهمیت دین اسلام نسبت به نهاد خانواده است.

این مسئول گفت: حضرت علی (ع)  در وصف حضرت فاطمه زهرا( س) فرمودند که فاطمه بهترین یار در مسیر عبادت و بندگی پروردگار است. از این رو این امر چراغ راه مسلمان است که همسران باید در مسیر عبودیت پروردگار یار و همراه همدیگر باشند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در شرایط کنونی که ویروس کرونا برخی از مشکلات اقتصادی را در بین خانواده‌ها ایجاد کرده این وضعیت نیاز همراهی و همکاری اعضای خانواده با یکدیگر را بیش از گذشته مهیا کرده است پس نیاز است که اعضای  خانواده‌ها با همیاری یکدیگر مشکلات اقتصادی را کنترل و یکدیگر را در زندگی همراهی کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید