23:34|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1399 - 10:07
کد خبر: 14869
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

نیازی به گرفتن نوبت در مرکز تعویض پلاک ارومیه نیست

مراجعه کنندگان به مرکز تعویض پلاک ارومیه بهتر است اطلاع یابند که هیچ نیازی به گرفتن نوبت در این مرکز نیست و در طول ساعت اداری که به این مرکز مراجعه شود بدون ارائه خدمات برگشت داده نمی‌شوند.
نیازی به گرفتن نوبت در مرکز تعویض پلاک ارومیه نیست

سرهنگ عباس فرمانی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد تجمع مردم و صف خودروها در محل مرکز تعویض پلاک ارومیه اظهار کرد: مسئولین مرکز تعویض پلاک ارومیه از ساعات ابتدایی آغاز ساعت کاری نسبت به ارائه مستمر خدمات به مراجعه کنندگان اقدام می‌کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگان به مرکز تعویض پلاک بهتر است اطلاع یابند که هیچ نیازی به گرفتن نوبت در مرکز تعویض پلاک ارومیه نیست و در طول ساعت اداری که به این مرکز مراجعه شود بدون ارائه خدمات برگشت داده نمی‌شوند.

سرهنگ فرمانی گفت: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در مرکز تعویض پلاک ارومیه اجرا می‌شود و از مراجعه کنندگان نیز درخواست می‌شود تا در حین مراجعه به این مرکز پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.    
  
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در تعویض پلاک ارومیه روزانه به 400 تا 500 دستگاه خودرو خدمات ارائه می‌شود  و کارکنان این مرکز تا ساعات 16 الی 17 بعد از ظهر نیز در محل خدمت حضور دارند و آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید