14:47|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 10:44
کد خبر: 14864
یادداشت:

اقدام قابل تحسین زوج ارومیه‌ای در روزهای کرونایی

چندی پیش یک زوج ارومیه‌ای در اقدامی قابل تحسین هزینه مراسم عروسی خود را برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند که این امر بسیار پسندیده و قابل تحسینی بود که نیاز به فرهنگ سازی بیشتری دارد.
اقدام قابل تحسین زوج ارومیه‌ای در روزهای کرونایی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، برگزاری مراسم‌ عروسی با هزینه و ریخت و پاش‌های آنچنانی، همراه با چشم و هم چشمی و تجملات سبب شده تا سنت حسنه ازدواج برای جوانان به دغدغه و مشکلی سخت و دشوار تبدیل شود.

با توجه به اهمیتی که ازدواج در حفظ سلامت روح و جسم دارد، برای در امان ماندن یک جامعه از معضلات اجتماعی،اتفاق این امر حسنه، ضروری است، اما یکی از موانع مهم برای ازدواج جوانان، نداشتن شرایط مناسب مالی است.

مشکلات مالی این روزها برای جوانان دم بخت به یک چالش و دغدغه بزرگ تبدیل شده درحالی ‌که می‌توان با کاهش توقعات و هزینه‌ها یک ازدواج آسان و کم‌خرج را برگزار کرد.

در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم عروسی را محدود و ممنوع کرده است، برخی از جوانان با ازدواج آسان و بدون برگزاری مراسم زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

چندی پیش یک زوج ارومیه‌ای در اقدامی قابل تحسین هزینه مراسم عروسی خود را برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند که این امر بسیار پسندیده و قابل تحسینی بود که نیاز است در شرایط کنونی این امر به فرهنگ سازی در بین زوج های جوان تبدیل شود.

هرچند شیوع ویروس منحوس کرونا مشکلات زیادی را در جامعه به وجود آورد اما از سوی دیگر آثار مثبتی نیز به همراه داشت که از جمله آثار مثبت آن می‌توان به فرهنگ سازی ازدواج آسان در بین جوانان اشاره کرد که انتظار می‌رود بیش از این شاهد این اتفاق خوشایند و قابل تحسین باشیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید