04:14|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399 - 12:48
کد خبر: 14858
یادداشت:

عملکرد شورای شهر ارومیه در کما

در چند سال اخیر بسیاری از مصوبات شورای شهر ارومیه در حوزه‌های مختلف تنها در حد وعده‌های توخالی مانده و به نظر می‌رسد عملکرد این اعضاء به کما رفته است.
عملکرد شورای شهر ارومیه در کما

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، از مهم‌ترین وظایف و اختیارات شورای شهر بررسی و شناخت کمبودها ،نارسايی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابيه و تهيه طرح‌ها و پيشنهادهای اصلاحی و راه حل‌های كاربردی در اين زمينه‌ها جهت برنامه‌ريزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذيربط است.   

اما این وظایف و اختیارات گویا در شورای شهر ارومیه تعریف نشده است و این‌طور که مشاهده می‌شود در چند سال اخیر هیچ‌گونه اقدام قابل توجهی در زمینه موضوعاتی که در ابتدای این مطلب عنوان شد از سوی شورای شهر ارومیه رقم نخورده است.

طبیعی است که هر شهری کمبودهای خاص خود را در زمینه‌های گوناگون دارد و اعضای شورای شهر و مدیران شهری موظف هستند تا جایی که توانایی دارند در صدد رفع این کمبودها برآیند.

اگر سری به فضای مجازی و صفحه اخبار اطلاع رسانی شورای شهر ارومیه بزنید متوجه می‌شوید که در چند سال اخیر گزارش قابل توجه و چشمگیری از اقدامات اعضای شورای شهر ارومیه منتشر نشده و وعده‌های گوناگون این اعضا فقط در حد شعار مانده است.

بهتر است اعضای شورای شهر ارومیه با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند کمبودهای شهر در حیطه‌کاری خود را جبران کنند و عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارند.

این پایگاه خبری آمادگی خود را برای انتشار طرح و مصوباتی چشمگیری که در راستای رفع مشکلات مردمی از سوی شورای شهر ارومیه به نتیجه رسیده است را اعلام می‌دارد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید