11:34|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399 - 09:13
کد خبر: 14854
رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

آذربایجان‌غربی خنک می‌شود

طبق الگوهای دمایی از روز چهارشنبه 22 مرداد شاهد روند کاهشی دما با شیب ملایم خواهیم بود و انتظار می‌روند دمای هوا در شهرهای مختلف استان تا پایان هفته بین 2 الی 3 درجه از میزان گرمای هوا کاسته شود.
آذربایجان‌غربی خنک می‌شود

مهدی صابری، رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوای استان اظهارکرد: در حال حاضر جو آرام و پایداری در سطح استان حاکم است و این روند تا اواخر هفته جاری تدوام دارد.

وی افزود: طبق نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی استان از اواخر هفته جاری در مناطق شمالی استان بارش‌های پراکنده و رگباری باران پیش‌بینی می‌شود.

صابری گفت: با توجه به الگوهای دمایی از روز چهارشنبه 22 مرداد شاهد روند کاهشی دما با شیب ملایم خواهیم بود و انتظار می‌روند دمای هوا در شهرهای مختلف استان تا پایان هفته بین 2 الی 3 درجه از میزان گرمای هوا کاسته شود.

رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمایی آب و هوا اشاره و تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته اشنویه با 11 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان و بوکان با 37 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان ثبت شده و دمای هوای ارومیه نیز ما بین 32 و 14 درجه در نوسان گزارش شده است.  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید