07:00|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1399 - 11:45
کد خبر: 14851
یادداشت:

کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی قربانی می‌گیرد

کرونا همچنین قربانی می‌گیرد و اگر مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی کم کاری کنند این آمار افزایش خواهد یافت.
کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی قربانی می‌گیرد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، تعداد بالایی از مردم در اقدامی قابل تحسین در طول این مدت استفاده از ماسک را در راستای  پیشگیری از شیوع کرونا جزو اولویت های خود قرار دادند که این سبب کاهش آمار مرگ و میر و مبتلایان به کرونا در چندین روز اخیر شد.

اما متاسفانه عده ای خوش خیال با بیخیالی و نادیده گرفتن موارد بهداشتی، بر.گزاری مراسمات عروسی و حضور تجمعات سبب گسترش این بیماری می‌شوند که این موضوع در جای خود ظلم به تمام به همنوعان و مردم یک کشور است که انتظار می‌رود افراد توجه بیشتری به این مسئله داشت داشته باشند .

اکنون که زمان اتمام این بیماری نامشخص است اگر ویروس را نادیده بگیریم ممکن است آسیب غیرقابل جبرانی به جامعه وارد نماید و این موضوع نباید نادیده گرفته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی با انتشار پست های اینستاگرامی نسبت به وضعیت آینده استان هشدارهای متعددی داده است که این موضوع در صورت نادیده گرفته شدن سبب افزایش مرگ و میرهای افراد زیادی خواهد شد.

بنابراین میطلبد مردم در راستای کاهش این ویروس دقت و جدیت بیشتری داشته باشند و همچنین مسئولین نظارت کافی را به اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا داشته باشند.




                                                                                                                   

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید