20:14|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1399 - 11:28
کد خبر: 14849
یادداشت:

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی جایگاه‌های سوخت ارومیه

برخی از جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی در ارومیه با توجه به افزایش ویروس کرونا در شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی جایگاه‌های سوخت ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، بیش از شش ماه است که مردم ارومیه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و با افزایش بیماران کووید 19 احساس ضعف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر احساس می‌شود و برخی همچنان بدون دستکش و ماسک در برخی از مناطق حساس حضور پیدا می‌کنند.

یکی از این مناطق حساس و پرخطر جایگاه‌های سوخت هستند که می‌توانند به تنهایی بیش از هزارن نفر را به ویروس کرونا آلوده کنند چون عده‌ای بسیاری از مردم روزانه با آن سرو کار دارند.

پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجنماعی برای مقابله با ویروس کرونا در اماکن عمومی رعایت می‌شود، اما در برخی از جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی در ارومیه که منشا اصلی انتقال ویروس کرونا بیشتر در این مناطق احساس می شود، پروتکل های بهداشتی عمدتا کمتر رعایت می شود و انتظار می رود مسئولان مربوطه نظارتی بیشتری در این حوزه داشته باشند.

در برخی از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی اپراتورهای جایگاه تن به دستورالعمل‌های بهداشتی نمی‌دهند و بدون دستکش و ماسک به کار خود مشغول هستند و مردم خودشان به جای اپراتور کار می کنند که این عمل باعث افزایش بیماری کووید‌19 می‌شود و نهادهای نظارتی باید با آن‌ها برحورد کنند چون جان مردم را به بازی گرفته‌اند.

اگر پمپ بنزین‌ها مشکل دارند باید فکر اساسی در مورد آن‌ها کرد چون ویروس کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و با رعایت نکردن پروتکل‌ها یقه آدم را می‌گیرد دستورالعمل‌ها فقط با امضا کردن نیست باید اجرایی شود.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید