20:00|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 - 09:24
کد خبر: 14841
یادداشت:

ادامه مهربانی در روزهای تلخ کرونایی

همزمان با شیوع کرونا که سبب تضرر مالی تعداد بالایی از خانواده‌ها شد و مشکلات معیشت زندگی افراد نیازمند را دو چندان کرد مردم آذربایجان‌غربی مهربانی را در این استان تقسیم کردند.
ادامه مهربانی در روزهای تلخ کرونایی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، ویروس کرونا در طی این چند ماه موجب خسارت مالی و ایجاد مشکلات معیشتی برای تعداد بالایی از خانواده‌ها شده است که در کل کشور و به تبع آن در آذربایجان‌غربی مردم با وحدت و همدلی با تهیه و توزیع بسته‌های غذایی سعی کردند در حد توان خود التیام بخش دردهای نیازمندان باشند.

تامین بسته‌های غذایی که اغلب به صورت مردمی و خودجوش انجام گرفت در طول این ایام چند ماهه توسط گروه‌های مختلف در بین افراد نیازمند توزیع شد که این نماد همدلی مردم آذربایجان‌غربی در چنین روزهای تلخی است که به فکر همنوعان خود هستند.

از طرفی انتظار می‌رود صاحب خانه‌ها نیز در چنین روزهای سخت که اغلب کسب و کار ها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند نسبت به دریافت کرایه مغازه و به ویژه منزل صبر بیشتری به خرج دهند و در این روزها با درک وضعیت حاکم بر زندگی افراد نمک بر روی زخم افراد نیازمند نپاشند.

دیر یا زود این ویروس منحوس تمام خواهد شد اما این ما هستیم که باید ثابت کنیم هوای دیگر را داریم و هنوز نبض انسانیت در این شهر می‌تپد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید