17:06|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1399 - 08:44
کد خبر: 14838

امروز همه در قبال جان یکدیگر مسئولیم

قربانیان کرونا در آذربایجان‌غربی همان افرادی بودند که حتی تصور نمی‌کردند روزی ممکن است به این ویروس مبتلا شوند اما اغلب لجاجت های بی اساس تداد بالایی را به کام مرگ کشاند.
امروز همه در قبال جان یکدیگر مسئولیم

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اکنون چندین ماه از شیوع کرونا می‌گذرد اما هنوز درمان قطعی آن معلوم نیست و هر روز افراد زیادی را مبتلا و قربانی می‌کند روزهایی سرد و تلخ که گویا برای بعضی افراد چندان تاثیری ندارد و از هر موقعیتی برای برگزاری بساط عروسی و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه استفاده می‌کنند و شاید فراموششان شده که امروز همه در مقابل جان یک دیگر مسئول هستند .

روز گذشته عید غدیر بود که به علت مصوبات ستاد استانی و جلوگیری از شیوع کرونا در هیچ مکانی جشن و مراسم برگزار نشد اما آنچه بیش از همه به چشم می‌خورد تعداد بالای ماشین‌های عروسی بود که علیرغم هشدارهای زیاد به سهولت می‌توانستیم با گذری در شهر ده ها ماشین عروسی را ببینیم که بنظر می‌رسید عده ای بیخیال نه جان خودشان و نه همنوعانشان چندان اهمیتی ندارد.

این حکایت نمی‌تواند پایان خوش داشته باشد و بی تردید با وجود تعدادی از افراد بیخیال باید منتظر وقوع فاجعه های بیشتری در استان باشیم و مرگ تدریجی عزیزانی که بر اثر سهل انگاری عده ای خوش خیال به وقوع می‌پیوندد.

اکنون که درمان این بیماری معلوم نشده است این وظیفه هرشخص است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از ایجاد تجمع وظیفه خود را در قبال همنوعان خود انجام دهد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید