11:24|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 11:07
کد خبر: 14836
یادداشت:

تاخت و تاز کرونا در آذربایجان‌غربی

کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی می‌تازد و در شرایط کنونی به صورت روزانه بیش از 200 نفر در سطح استان به این ویروس مبتلا می‌شوند.
تاخت و تاز کرونا در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، کرونا در آذربایجان‌غربی همچنان جولان می‌دهد و در حال حاضر به صورت روزانه تست بیش از 200 نفر در سطح استان مثبت اعلام می‌شود.

قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از موثرترین عواملی است که به کاهش مبتلایان به این بیماری کمک می‌کند و آحاد مختلف مردم باید با همکاری یکدیگر در این امر سهیم باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اعلام کرد، مجموع آمار فوت شدگان در سطح استان تاکنون به 773 مورد رسیده و تعداد بیماران بدحال در چند روز اخیر ثابت مانده و موارد بستری نیز نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته است.

 طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از خود مراقبتی و استفاده از ماسک در چند روز گذشته در کاهش آمار مبتلایان به کووید 19 در سطح استان تأثیر گذار بوده و این مسئول همچنین به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مکان‌های عمومی تأکید فراوانی دارند.

سرعت انتشار ویروس کرونا به شدت بالا است و تجمع مردم در یک مکان سر بسته، می‌تواند بهانه خوبی برای ابتلای تعداد زیادی از افراد به این بیمار باشد.

با نزدیک شدن به فصل سرما احتمال اوج کرونا در آذربایجان‌غربی دور از انتظار نیست از این رو انتظار می‌رود مسئولان تدابیر لازم برای مقابله با این ویروس را بیندیشند تا از تشدید کرونا در روزهای آینده جلوگیری شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید