10:02|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1399 - 11:39
کد خبر: 14826
یادداشت:

افزایش قیمت، دست مردم را از محصولات لبنی کوتاه کرد

گرانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها، تنها گریبان محصولات لبنی را نگرفته است و بیشتر کالاهای اساسی در تب افزایش قیمت می‌سوزند.
افزایش قیمت، دست مردم را از محصولات لبنی کوتاه کرد

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، مصرف محصولات لبنی به دلیل ارزش غذایی بالا، نقش بسیار مهمی در سلامتی مردم دارد از این روز جایگاه آن در سبدغذایی خانوارها بسیار مهم است و کارشناسان تغذیه نیز مصرف محصولات لبنی را به صورت مرتب به مردم توصیه می‌کنند.

آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات لبنی در کشور است از این رو می‌توان گفت کمبودی در تولید این محصولات در سطح استان وجود ندارد.

در چند هفته اخیر قیمت محصولات لبنی در آذربایجان‌غربی افزایش چشمگیری پیدا کرده است به طوری که بسیاری از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت لبنیات به شدت گلایه‌مند هستند و نمی‌توانند این محصولات را تهیه و در سبدغذایی خود بگنجانند.

متاسفانه گرانی و افزایش بی رویه قیمت، تنها گریبان محصولات لبنی را نگرفته است و بیشتر کالاهای اساسی در تب افزایش قیمت می‌سوزند.

شرایط نابسامان اقتصادی زندگی اقشار مختلف مردم را با چالش جدی مواجه کرده است از این روز قیمت روز افزون کالاهای اساسی مردم را به شدت کلافه کرده است.

از مسئولین و متولیان انتظار می‌رود در شرایط سخت اقتصادی در کنار مردم باشند و از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری کنند تا بیش از این اقشار ضعیف و کم در آمد جامعه در تهیه ابتدایی‌ترین و ضروری‌ترین اقلام اساسی و مواد غذایی دچار مشکل نشوند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید