14:10|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1399 - 09:51
کد خبر: 14817
یادداشت:

اجاره مسکن، دغدغه مردم در روزهای کرونایی

طبق آخرین آمار در آذربایجان‌غربی کسب و کار افراد زیادی به علت شیوع کرونا دچار خسارت شد که این موجب خسارت مالی خانواده‌ها گردید و به تبع آن تامین اجاره منازل را نیز سخت کرد.
اجاره مسکن، دغدغه مردم در روزهای کرونایی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اجاره‌های بالای مسکن یکی از اساسی‌ترین دغدغه ها و مشکلات مردمی است که در این روزهای به علت وضعیت نامطلوب کسب و کار موجب دل نگرانی خانواده‌ها شده است و در حالی که انتظار می‌رفت مسئولین بیش از گذشته توجه داشته باشند متاسفانه نبود نظارت کافی موجب جولان سودجویان و قیمت‌های سربه فلک کشیده اجاره‌های مسکن شده است.

کرونا که سبب تعطیلی و یا نیمه تعطیلی بسیاری از کسب و کارها شد و از همان ابتدا خانواده‌ها را با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه ساخت از طرفی درست زمانی که انتظار می‌رفت دستگاه های نظارتی و متولیان امر با قدرت بیشتری پای کار باشند متاسفانه گویا برنامه مشخصی برای بهبود این وضعیت ندارند.

از طرفی صاحب خانه‌ها نیز باید در این وضعیت که متاسفانه این ویروس منحوس بر شهر سایه انداخته است نسبت به همنوعان خود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند تا با همدلی بیشتر بتوانیم بر این بیماری فائق آییم.

در این روزهای سخت کاش مردم بار دیگر با ایجاد پویش‌های مختلف در راستای تامین اجاره مسکن خانواده‌های نیازمند اقدام نمایند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید