21:53|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1399 - 13:10
کد خبر: 14815
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو باریش:

جذب 89 درصد سهمیه لاستیک ناوگان باری در آذربایجان‌غربی

از ابتدای سال جاری تاکنون، ۸۹ درصد از سهمیه لاستیک در استان جذب شده به طوری ‌که از نزدیک به ۱۱۹ هزار لاستیک سهمیه بالغ بر ۱۰۲ هزار حواله لاستیک صادر شده است.
جذب 89 درصد سهمیه لاستیک ناوگان باری در آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: تعداد رانندگان باری تا پایان تیرماه سال جاری نزدیک به ۲۸ هزار نفر ثبت شده اس درحالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۲۶ هزار بوده و این رقم نشان از افزایش بیش از ۷ درصدی تعداد افراد شاغل در این حوزه دارد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۹ درصد از سهمیه لاستیک در استان جذب شده به طوری ‌که از نزدیک به ۱۱۹ هزار لاستیک سهمیه بالغ بر ۱۰۲ هزار حواله لاستیک صادر شده است. 

شکری ادامه داد: بیشترین لاستیک جذب شده از سهمیه اعطایی مربوط به حوزه مسافری با نزدیک به ۹۸ درصد در سایز ۳۱۵  است.

وی در مورد شرایط اعطای لاستیک گفت: برای کلیه ناوگان به ازای طی مسافت ۲۰ هزار کیلومتر و هر ۳۰ روز یک جفت لاستیک توزیع می‌شود که قیمت لاستیک اعطایی بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به تعداد ناوگان باری تا پایان تیرماه سال جاری گفت: نزدیک به ۱۶ هزار ناوگان باری در این مدت در استان فعال بودند که این مقدار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۷ درصد رشد داشته است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید