02:19|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1399 - 11:04
کد خبر: 14814
یادداشت:

حضور در مناطق حاشیه نشین محدود به انتخابات نباشد

حضور نمایندگان و برخی مسئولین در مناطق محروم و حاشیه نشین متاسفانه در بعضی اوقات صرفا در زمان انتخابات و یا شرایط خاص انجام می‌پذیرد که انتظار می‌رود مسئولین توجه بیشتری به این مناطق داشته باشند.
حضور در مناطق حاشیه نشین محدود به انتخابات نباشد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، برخی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در زمان انتخابات با حضور در مناطق حاشیه نشین و شعارهای مختلف حمایت خود را از مردم این مناطق اعلام کردند اما اکنون که چندماهی از انتخابات نگذشته است و مردم با بیماری کووید19 دست و پنجه نرم می‌کنند خبری از حضور نمایندگان در این مناطق نیست.

در حالی که انتظار می‌رفت با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی که در پی شیوع کرونا ایجاد شد نمایندگان با حضور پررنگ تر در این مناطق در کنار مردم باشند اما تا اکنون وعده‌های حمایتی چندان تحقق پیدا نکرده است و شاید تا انتخابات بعدی کمتر کسی از مردم این مناطق دیدار کند.

مردم در مناطق حاشیه نشین مشکلات بسیار زیادی دارند که شیوع ویروس کرونا آن هارا دوچندان کرده است و در ادامه چنین شرایطی ممکن است آسیب‌های غیرقابل جبرانی به مردم این مناطق وارد شود.

نمایندگان و مسئولین باید در راستای تحقق وعده‌های خود با توجه ویژه به مردم این مناطق ثابت کنند که علاوه بر شعارها، برسر وعده‌های خود هستند و مردم این مناطق جزو اولویت های آنان به شمار می‌رود وگرنه موجی از ناامیدی مردم مناطق حاشیه نشین را گرفتار می‌کند که این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید