04:46|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1399 - 09:24
کد خبر: 14812
یادداشت:

کاهش بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی

بر اساس گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بستری‌های کرونا روند کاهشی دارد.
کاهش بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، استان که در این مدت متاسفانه دچار التهاب‌های بسیاری شد و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری عروسی و تجمعات موجب افزایش افسار گسیخته بیماران در آذربایجان‌غربی شده بود.

 خوشبختانه با همت همگانی و استفاده مردم از ماسک با توجه به آخرین اخبار اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا روند بستری بیماران کرونایی در استان رو به کاهش است و این می‌تواند خبر خوبی در روزهای سخت کرونایی محسوب شود.

اما کاهش روند مبتلایان به منزله اتمام بیماری نیست و هرگونه بی مسدئولیتی در برابر این بیماری می‌تواند بار دیگر استان را به سوی بحران سوق دهد که در ادامه مسیر نیازمند توجه جدی از سوی مردم و مسئولین است.

اکنون که همه ما شاهد کاهش بیماری همزمان با رعایت پروتکل‌ههای بهداشتی هستیم میطلبد مردم با حساسیت بیشتری مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نمایند و همچنین مسئولین باید جدیت بیشتری در اعمال محدودیت‌ها و اجرای مصوبات ستاد داشته باشند.

علیرغم اینکه مردم عموما با آگاهی به وضعیت فعلی بیشتر رعایت می‌کنند اما برخی متاسفانه سیر خوش خیالی را طی می‌نمایند و به قوانین بی‌توجه هستند که این مسئله ناانصافی در حق سایر افراد جامعه تلقی می‌شود و باید به آن پایان داد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید