21:12|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1399 - 11:03
کد خبر: 14807
یادداشت:

نارضایتی مردم از اوضاع آشفته گرانی در آذربایجان‌غربی

همانطور که بارها در یادداشت‌های مختلف اشاره شده است مردم از وضعیت نامناسب و بی سروسامان گرانی در استان ناراضی‌اند و انتظار رسیدگی دستگاه‌های متولی را بر این موضوع دارند.
نارضایتی مردم از اوضاع آشفته گرانی در آذربایجان‌غربی

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، در روزهای کرونایی وضعیت معیشت مردم دچار مشکلات زیادی شده است و از طرفی این وضعیت نامطلوب و نبود نظارت کافی نارضایتی ‌های بسیاری را در پی داشته است که ورود جدی نهادهای متولی ضروری به نظر می‌رسد.

گرانی سرسام آور اقلام خوراکی، مسکن، خودرو و بسیاری دیگر، از جمله مواردی است که عزم جدی مسئولان را در جهت کنترل آن می‌طلبد و در صورتی که مانع از ادامه این روند نشوند بی تردید موجب نارضایتی‌های بیشتر مردم می‌گردد.

پیام‌های مردمی حاکی از قیمت‌های سلیقه‌ای برخی سودجویان است که باید ضمن برخورد جدی با متخلفان دولت تصمیم اساسی برای مقابله با ادامه این شرایط بگیرد.نتیجه جلساتی که در استان آن جهت کنترل و ساماندهی وضعیت گرانی تشکیل شده است به کجا ختم شد؟

پس از شیوع کرونا کسب و کارهای زیادی متوقف و وضعیت تعطیلی پیدا کردند و این وضعیت خسارت زیادی را به خانوار وارد کرده، که گرانی‌های افسار گسیخته فعلی نیز مشکلات را مضاعف می‌کند و حل آن نیازمند یک جهش اساسی است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید