07:56|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1399 - 09:51
کد خبر: 14797

مراسم دعای عرفه در آذربایجان‌غربی لغو شد

بر اساس اعلام ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به سبب پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و با توجه به شرایط، مراسم دعای عرفه امروز، پنجشنبه در استان برگزار نمی‌شود.
مراسم دعای عرفه در آذربایجان‌غربی لغو شد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در اطلاعیه ای اعلام کرد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، به اطلاع می رساند مردم مومن استان می‌توانند از مراسم معنوی دعای عرفه که از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد، کسب فیض کنند.

همچنین در این اطلاعیه، با قدردانی از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان آذربایجان‌غربی و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مردم مؤمن استان خواسته شده است تا برای ریشه کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و از دعا و توسل به درگاه ربوبی غافل نشوند تا به لطف الهی زمینه سلامتی و امنیت کامل فراهم شده و شاهد برگزاری مراسم معنوی و بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور و آذربایجان غربی باشیم.

امروز 9 مرداد برابر با نهم ذیحجه 1441 هجری قمری مصادف با روز عرفه است که در این روز دعای عرفه هر ساله با شکوه خاصی در مساجد، مصلی ها و اماکن مذهبی سراسر استان قرائت می شد اما امسال شیوع ویروس منحوس کرونا حال و هوایی دیگر به برنامه های ویژه این روز داده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید