00:28|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1399 - 13:21
کد خبر: 14794
یادداشت:

ضرورت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی

اکنون همه ما شاهد هستیم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد و به دور از هرگونه جناح بندی‌های سیاسی باید در برابر دشمن جهت کاهش فشارها اقدام کنیم.
ضرورت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی

سرويس اقتصادي باريش‌نیوز، تحریم‌ها و فشارهای مختلف از سوی دشمن در این چند سال اخیر در وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه تاثیر زیادی گذاشت و از سال ۹۷ زندگی مردم را با مشکلات بسیاری مواجه کرد که بنظر می‌رسد دشمن در این اقدام ناشایست مردم را مورد هدف قرار داده است تا با این رفتارهای ناجوانمردانه قدرت عظیم مردمی را زیر سوال ببرد اما مردم ایران درمقابل این بی‌مهری‌ها و ناملایمتی‌ها ایستاده‌اند و ثابت کرده‌اند که برای حفظ نظام انقلاب اسلامی هرگز تسلیم نخواهند شد.

بنابراین انتظار میرود در برابر فداکاری‌ها از جانب مردم، دولت تمام تلاش خود را جهت کاهش فشار اقتصادی بکار بگیرد و به دور از شعارهای بی‌حاصل گام مهمی در خصوص بهبود وضعیت اسفناک اقتصادی بردارد که این موضوع میسر نخواهد بود مگر اینکه در سال پایانی تغییر و جهش چشمگیری در استفاده از افراد کاربلد، درد آشنا و نخبگان انجام گیرد.

همچنین مقام معظم رهبری می‌فرمایند: با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه‌ها را پاک کرد، لذا با استناد به این بیانات باید گفت مبارزه با فساد ضمن اینکه باید جزو اولویت‌ها قرار گیرد همچنین حضور افراد پاک‌دست ضروری و بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند تاثیر زیادی در بهبود فضای اقتصادی جامعه داشته باشد.

در آذربایجان‌غربی نیز مسئولین متولی باید با جدیت بیشتری در این عرصه اقدام نمایند و هرگونه کاستی و سهل انگاری ممکن است با توجه به وضعیت فعلی جامعه و متاسفانه شرایط کرونا ضربه سنگینی وارد کند که نیازمند تلاش اصولی و برنامه‌ریزی صحیح مسئولین است.

مردم در استان‌های محرومی همچون آذربایجان‌غربی با مشکلات بیشتری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و انتظار دارند دولت نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشد، اگرچه نمایندگان انقلابی نیز باید در روزهای پیشرو بیشتر دغدغه مردم را داشته باشند و عملگرایی و مطالبات مردم در این روزهای سخت را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید