09:57|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1399 - 11:57
کد خبر: 14792
مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

آسفالت ۳۹ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلماس

39 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلماس در قالب طرح ابرار آسفالت‌ریزی شده است.
آسفالت ۳۹ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلماس

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، از آسفالت نزدیک به ۳۹ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلماس در قالب طرح ابرار خبر داد.

وی با اشاره به تصویب اعطای قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی در مجلس شورای اسلامی این کار را عامل تحولی بزرگ در آسفالت راه‌های روستایی و محرومیت زدایی از این‌ مناطق دانست.

 شکری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نزدیک به ۳۹ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلماس نیز در برنامه ملی طرح ابرار آسفالت خواهد شد.

وی ادامه داد: تکمیل راه روستایی داراب دلزی به طول شش و نیم کیلومتر ، تکمیل راه روستایی دریک - گل آدم - گبر آباد به طول ۱۵ کیلومتر و تکمیل راه روستایی سه راهی مانه خرپه - شناتال به طول ۱۰ کیلومتر از مهمترین محورهای روستایی شهرستان سلماس است که طرح ابرار در آن اجرایی می‌شود.

 شکری در مورد پروژه‌های لکه‌گیری و روکش آسفالت در شهرستان سلماس گفت: لکه گیری و روکش آسفالت محور روستایی کلشان به طول ۶ کیلومتر و محور روستایی کوزه رش به طول نزدیک به ۵ کیلومتر از مهمترین پروژه‌های این حوزه است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: از تعریض و بهسازی محور مغانجوق به طول بالغ بر ۲ کیلومتر ، احداث تقاطع تمر و احداث تقاطع آبگرم در جهت ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه را به عنوان سایر پروژه‌های مهم راهداری شهرستان سلماس است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید