19:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1399 - 13:02
کد خبر: 14766
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با باریش:

تهدید ناشایست آمریکا نشانه عجز و ناتوانی است

تهدید هواپیمای مسافربری ایران از سوی جنگنده‌های آمریکایی، یکی از حرکات ناشایست رژیم آمریکا را به نمایش گذاشت که نشانه عجز و ناتوانی آن در صحنه سیاست بین المللی است.
تهدید ناشایست آمریکا نشانه عجز و ناتوانی است

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز در مورد اقدام اخیر آمریکا مبنی بر تهدید هواپیمای مسافربری ایران اظهار کرد: آن چیزی که از حرکت اخیر دولت آمریکا می‌توان برداشت کرد این است که نوعی سردرگمی سیاسی در رفتار دولت آمریکا به چشم می‌خورد.

وی افزود: آمریکا از رویارویی با جمهوری اسلامی ایران درمانده است و نمی‌تواند یک حرکت مستقیم با جمهوری اسلامی ایران داشته باشد از این رو حرکات موذیانه‌ای انجام می‌دهد که تهدید هواپیمای مسافربری ایران یکی از این حرکات ناشایست رژیم آمریکا است که نشانه عجز و ناتوانی آن در صحنه سیاست بین المللی است که رو به چنین حرکات مزبورانه‌ای برده است.

حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: لازم است که وزارت خارجه و نهادهای مختلف حقوقی این مسئله را در محاکم بین‌المللی دنبال کنند چرا که این اقدام رژیم آمریکا یک کار خلاف قانون است و قطعا باید پاسخ متناسب و درخوری از سوی جمهوری اسلامی ایران دریافت کند.

وی گفت: گرچه نیروهای نظامی کشور همسایه روز گذشته با شلیک راکد به یک پایگاه آمریکایی ضربه‌ای به دشمن نشان دادند و این آغاز کار است و انتظار می‌رود پاسخ قاطع‌تری از طرف جبهه مقاومت صورت بگیرد.   

 نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: رژیم آمریکا باید بداند اگر کوچیک‌ترین جنایت و حماقتی را مرتکب شود با پاسخ شدید و قاطع‌تری مواجه می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید