23:41|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1399 - 11:26
کد خبر: 14750
یادداشت:

دست بیماران غیرکرونایی از خدمات درمانی ارومیه کوتاه شد

همانطور که اعلام شد ویروس کرونا زمان پایان مشخصی ندارد و عملا نمی‌توان برای اتمام آن نظر مشخصی داد و این در حالیست که بیماران کرونایی اغلب در اکثر بیمارستان‌ها بستری هستند و سایر بیماران پذیرش نمی‌شوند.
دست بیماران غیرکرونایی از خدمات درمانی ارومیه کوتاه شد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، نبود فضای کافی در بیمارستان‌ها موجب شد اغلب بیمارستان‌های ارومیه بیماران کرونایی را پذیرش کنند و افرادی که بیماری های دیگری دارند و نیازمند مراجعه بیمارستان هستند به‌علت شرایط کرونایی نمی‌توانند جهت درمان مراجعه کنند.

بنظر می‌رسد آلوده شدن تمام مراکز درمانی به کرونا یکی عمده مشکلات مردمی است که طی پیام‌های متعدد نارضایتی خود را اعلام کرده اند و سبب نگرانی آن‌ها شده است .

مخاطبان باریش نیوز بارها طی پیام‌های مختلف اعلام کرده‌اند در این روزها به هر بیمارستانی مراجعه می‌کنند متاسفانه حضور بیماران کرونایی پذیرش را سخت تر کرده است و حتی برخی از عمل جراحی‌ها نیز لغو شده است.

متولیان حوزه بهداشت و درمان با توجه به طولانی بودن شیوع این ویروس باید تدابیر لازم را برای روزهای آتی اتخاذ نمایند و الا بیماران غیر کرونایی دچار مشکلات زیادی می‌شوند و این دلهره و عدم پذیرش یکی از عمده مشکلات مردمی است.

این موضوع ممکن است سبب ابتلا افراد بیشتری به کرونا شود و برای بیماران غیر کرونایی که شرایط حساسی را طی می‌کنند بسیار خطرناک است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید