10:01|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 31 تیر 1399 - 11:04
کد خبر: 14745
یادداشت

جای خالی برنامه های شاد در صدا و سیمای آذربایجان‌غربی

نبود برنامه‌های شاد و متنوع  در این روزهای کرونایی که مردم به لحاظ روحی دچار آسیب شده‌اند یکی از خلا های قابل لمس در صدا و سیمای استان به شمار می‌رود که شایسته است برای رفع آن و تقویت برنامه‌های شاد جزو اولیوت مسئولین باشد.
جای خالی برنامه های شاد در صدا و سیمای آذربایجان‌غربی

سرویس فرهنگی باریش‌نیوز، صدا و سیما به عنوان رسانه ملی بی تردید تاثیر بسیار زیادی در جامعه دارد و تاثیر آن بر روی افکار قابل کتمان نیست.

در آذربایجان‎‌غربی بنظر می‌رسد  با ایجاد تنوع در برنامه ها و تولید برنامه هایی با محتویات جذاب‌تر و بخصوص مورد پسند جوانان می‌توان این پتانسیل عظیم را تقویت کرد که گامی موثر در رسانه به شمار می‌رود.

صدا و سیما آذربایجان‌غربی در طی یک نظر سنجی از بین عموم مردم می‌تواند در ادامه این مسیر جهت ارتقا کیفیت برنامه‌های تولیدی و مورد پسند عام مردم قدم بردارد که این مسئله حائز اهمیت است.

اکنون که شرایط کرونایی موجب شده عموم مردم به نوعی با این موضوع گرفتار باشند و نگرانی‌های موجود در بین آنان هر روز بیشتر می‌شود شایسته است رسانه ملی در آذربایجان‌غربی در راستای کاهش استرس ها و دل نگرانی های امروزه ی مردم برنامه‌های برنامه های انگیزیشی، آموزشی، طنز را در بسته‌های متناسب با این شرایط تولید و پخش نماید.

آگاهی بخشی و فرهنگسازی دربین مردم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که صداو سیما می‌تواند موثر باشد اگرچه در بشخ اطلاع رسانی موثر بوده است اما این موضوع تنها با تهیه خبر و صرفا اطلاع رسانی ممکن نیست و باید محتوای برنامه‌ها برای عموم مورد پسند و جذابیت داشته باشد تا تاثیر آن در استان نمود پیدا کند.

تولید برنامه‌های متنوع و بخصوص شاد در این روزهای بحرانی می‌تواند اثربخش باشد که در گذشته نیز مورد استقبال مردم بوده است . لذا پیشنهاد می‌شود متولیان این نهاد جهت اثر گذاری بیشتر در روزهای آتی برنامه‌های متنوع‌تری را در نظر بگیرند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ایرانی
1399/04/31 - 17:40

پشمینه پوش تند خوی کز عشق نشنیده است بوی ...