20:33|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 30 تیر 1399 - 09:55
کد خبر: 14735
یادداشت

آتش گرانی بر جان مردم

گرانی در روزهایی که شیوع کرونا سبب تعطیلی کسب و کارهای زیادی شده است زندگی را برای مردم سخت کرده و نیاز ضروری به نظارت در بازار احساس می‌شود. 
آتش گرانی بر جان مردم 

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، در آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های با وضعیت قرمز متاسفانه همچنان بازار فروش اقلام مختلف و حتی املاک در التهاب است و ثبات ندارد.

پس از شیوع کرونا مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شدند که متاسفانه نبود نظارت کافی بر بازار فروش اقلام یکی از اصلی ترین عوامل جولان سودجویان در بازار است و متولیان امر می‌بایست تصمیمات لازم را جهت جلوگیری از این رویه اتخاذ نمایند.

در شرایط کرونایی متاسفانه عده‌ای از این اوضاع سوء استفاده می‌کنند و در حالی که انتظار می‌رفت با کمک به همنوعان فضا را بیشتر از این ملتهب نکنند بلکه بنزین روی آتش هستند و هیچ موقعیتی را برای بهره برداری‌های شخصی از دست نمی‌دهند ، اما چنین وضعیت سخت و روزهای تلخ شایسته است منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح داد .

همچنین دولت نیز باید در رابطه با گرانی‌های بی سروسامان را در خصوص وضعیت مسکن و معیشت مردم که در سراسر کشور موجب نارضایتی مردم است چاره ای بیاندیشد. توانایی گذران زندگی در این روز‌ها برای مردم سخت است و رفع این موانع باید جزو اولویت‌های مسئولین باشد.

باتوجه به نبود ثبات در بازار انتظار می‌رود نظارت کافی برای کوتاه کردن دست سودجویان باشد وگرنه با ادامه این وضعیت ادامه گذران زندگی برای  عده‌ای از مردم واقعا سخت خواهد شد و نیازمند ساماندهی اساسی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

عاطفه جعفری
1399/04/30 - 15:37

هم گرانی بی حد ومرز و هم کم فروشی تمام جنسهای تولید شده داخلی،تمام اجناس مایع شل تر شدن وبیشتر کالاها وزنشون هم کم شده درحالیکه قیمتشون چند برابر شده،پس نظارت کجاست؟مردم ومصرف کننده در حال له شدنه.