20:23|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 24 تیر 1399 - 10:54
کد خبر: 14700
یادداشت:

پاکبانان و روزهای پر استرس کرونایی

پاکبانان یکی از اقشار مظلوم در کار مبارزه با ویروس کرونا هستند که در شرایط حاد کنونی نیز از تلاش برای پاکیزه‌ نگه داشتن شهر دریغ ندارند.
پاکبانان و روزهای پر استرس کرونایی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به افزایش بیماری کووید 19 در ارومیه با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و نظافت شهر هوای پاکبانان شهر را داشته باشیم.

رفتگران قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا هستند که برای خدمت به شهروندان و پاکیزه نگه‌داشتن شهر شبانه‌روز تلاش می‌کنند و بار سنگین نظافت شهر همیشه بر دوش این افراد می باشد.

پاکبانان همچون دیگر افرادی که در کار مبارزه با کرونا مثل یک سرباز در خط مقدم این مبارزه تلاش می‌کنند و برای پاک نگهداشتن شهر، خود را به خطر می‌اندازند.

با توجه به افزایش شیوع  بیماری کووید 19 در شهر استفاده از ماسک و دستکش در بین افراد بیشتر شده و بی‌توجهی برخی افراد به نکات بهداشتی و رهاسازی اقلامی چون ماسک و دستکش آلوده در کف کوچه ،خیابان ، معابر شهر و جوی ها پاکبان‌ها این قشر ضعیف پرتلاش را مقابل ویروس خطرناک کرونا بی دفاع کرده است.

در این میان باید بیشتر حواسمان به آدم‌هایی باشد که در این شرایط بحرانی برای حفظ جان همشریان شهر را همیشه پاکیزه نگه می‌دارند ولی تصویر پرتکرار رها شدن ماسک و دستکش کار سخت این نارنجی پوشان را چند برار کرده و آنها را در معرض خطر قرار داده است.

بیایید با پاکیزه نگهداشتن شهر هم حافظ جان خود و هم حافظ جان پاکبان و خانواده‌های آنها در این شرایط بحرانی باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید