15:33|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 22 تیر 1399 - 11:40
کد خبر: 14685
یادداشت:

مدیران در قبال قربانیان کرونایی مسئول‌اند

کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی می‌تازد و استان چندین هفته است که در وضعیت قرمز قرار دارد و این نحوه مدیریت را باید به مدیران تبریک گفت که با گذشت چندین هفته وضعیت استان بهبود پیدا نکرده است.
مدیران در قبال قربانیان کرونایی مسئول‌اند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته پنجاه و دومین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار شد که این جلسه بر اساس اطلاع رسانی‌های انجام گرفته مصوبه جدیدی در پی نداشت و صرفا با چند تذکر و انتقاد از برخی مسئولین خاتمه پیدا کرد.

رییس جلسه ستاد مبارزه با کرونا به نحوه نظارت مسئولین انتقاد کرد، اما اکنون که چندین ماه از ورود این ویروس به استان می‌گذرد و متاسفانه این ویروس هر روز قربانیان بیشتری را می‌گیرد بنظرمی‌رسد صرفا انتقاد کافی نباشد و لزوم برخورد قاطع با مدیران کم کار و کارنابلد ضروری است.

رصد فضای مجازی و تصاویر دریافتی از سوی مخاطبین حکایت از آن دارد که برخی از مردم همچنان معتقدند کرونا هیچ آسیبی به آنان وارد نمی‌کند و با حضور همیشه در صحنه خود زمینه را برای گسترش این بیماری فراهم می‌سازند.

این روزها بدون شک اغلب خانواده ها در بین دوستان و آشنایان خود شاهد ابتلا و فوت افراد براثر ابتلا به کرونا هستند که این مسئله بسیار دردناک است و در صورتی‌که مردم حواسشان به رعایت فاصله گذاری‌ها و پروتکل‎‌های بهداشتی نباشد دیر یا زود شاهد گرفتاری تعداد بیشتری از همشهریانمان در دام کرونا خواهیم بود.

همچنین تشدید نظارت‌ها یکی از حائز اهمیت‌ترین مواردی است که باید مورد توجه مسئولین در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها باشد که متاسفانه علیرغم انتقادات بسیار زیاد نظارت کافی وجود ندارد و مسئولین می‌توانند با گذری در شهر متوجه عملکرد ضعیفشان درکنترل شیوع این بیماری باشند.

راستی امروز 22 تیرماه 1399چندین ماه از ورود این ویروس می‌گذرد چه خبر از پیشرو بود استان در بیماریابی و کسب رتبه برتر در غربالگری؟ چرا نتیجه آمار ارائه شده در نهایت چنین وضعیت وخیمی را برای استان رقم زد؟ مقصر مسئولین بودند یا آمارها اشتباه روی کاغذهایتان نقش بستند؟ زمان می‌گذرد و کرونا دیر یا زود عیار مدیریتی همه مدیران را مشخص می‌کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

مهدی
1399/04/23 - 01:32

به نظره من باید قرنطینه شود تا این کرونا برود و به حساب مردم یکم پول بزن تا مردم در خانه بمونن

مهدی
1399/04/23 - 01:32

به نظره من باید قرنطینه شود تا این کرونا برود و به حساب مردم یکم پول بزن تا مردم در خانه بمونن

کلام حق
1399/04/22 - 14:22

باسلام بزرگوار وادمین محترم مسئولان متاسفانه فقط به فکر خودشون هستند تا جایگاه خودشونو حفظ ویا بالاتر ببرن کی وچه کسی به فکر این مردم هستش وقتیزمسئولان با وقاحت امر به بازگشایی مراکز تجمع وپر تجمع دارن یعنی زندگی مردم براشون بی ارزشه