14:24|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 21 تیر 1399 - 11:34
کد خبر: 14678
فرماندار ارومیه در گفت‌وگو باریش:

آغاز فعالیت فاز دوم سفیر سلامت در سطح شهر ارومیه  

فعالیت فاز دوم سفیران سلامت در مکان‌های پرتردد سطح شهر و ادارات برای ترویج اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و الزام استفاده از ماسک آغاز شده است.
آغاز فعالیت فاز دوم سفیر سلامت در سطح شهر ارومیه

علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه، در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، فاز دوم فعالیت سفیران سلامت از اواخر هفته گذشته با حضور بیش از200 نفر در ادارات و 120 نفر در سطح شهر در راستای مبارزه با کرونا آغاز شده است.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: سفیران سلامت در ادارات، محلات و مکانهای پرتردد شهر برای استفاده شهروندان از ماسک، دستورالعمل‌های بهداشتی و موارد ایمنی مقابله با کرونا فعالیت کرده و توصیه‌های لازم را گوشزد می‌کنند.

وی افزود: با توجه به جدی شدن تهدید بیماری کرونا نسبت به گذشته سفیران سلامت با 40 گروه 3 نفره در سطح شهر برای ریشه کنی این ویروس به ترویج استفاده از ماسک تلاش میکنند.

فرماندار ارومیه اظهارکرد: با فعالیت این سفیران در مناطق مختلف شهر می‌توانیم شاهد کاهش ویروس کرونا در منطقه باشیم و در صورت توجه همه اقشار به پروتکل های بهداشتی و تجمع‌ها امکان مدیریت این بیماری نیز وجود دارد.

ملامحمدی‌زاده در مورد محدودیت های ترافیکی با توجه به شیوع کرونا گفت: تفرجگاه بند که یکی از پرتردد ترین مکانهای سطح شهر ارومیه در آخر هفته ها است که این امرباعث شده تا محدودیت ترافیکی در تمام روزهای هفته در این محل اعمال شود و مردم برای حفظ جان خودشان هم که شده رعایت کنند و به مکان های پرتردد و پرخطر سفر نکنند.

 فرماندار ارومیه ادامه داد: مردم می توانند هرگونه تجمع در شهر و رعایت نکردن فاصله های اجتماعی و اجرای مراسمات عروسی و عزا را از طریق شماره 3133 اطلاع رسانی کنند تا شاهد کاهش شیوع کرونا باشیم.
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید