05:35|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 تیر 1399 - 09:06
کد خبر: 14673
باریش گزارش می‌دهد:

انفجار کرونا در مقابل بیمارستان‌ها

تجمعات غیرضروری خانواده‌های متوفی مقابل بیمارستان امام خمینی ارومیه یکی از خطرناک‌ترین مواردی است که روزانه می‌تواند ده‌ها نفر را به بیماری کرونا مبتلا کند.
انفجار کرونا در مقابل بیمارستان‌ها

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، بیمارستان امام خمینی ارومیه یکی از بزرگ‌ترین مراکز درمانی استان و ارومیه است و این‌روزها محل بستری بیماران کرونایی شده اما متاسفانه ازدحام بیش از حد جمعیت در مقابل درب پشتی این بیمارستان که اغلب خانواده‌های متوفی هستند بدون شک می‌تواند موجب شیوع کرونا در بین افراد باشد.

این بیمارستان در حال حاضر بیماران کرونایی را پذیرش می‌کند و چنین تجمعاتی می‌تواند بسیار خطرناک و به قیمت جان آن‌ها تمام شود که نیاز به دقت کافی و رعایت پروتکل های بهداشتی دارد.

ازدحام جمعیت خانواده های متوفی در این مقابل درب این بیمارستان و سایر بیمارستان‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آسیب جدی در پی دارد.

بنابراین پیشنهاد می‌شود در چپنین شرایطی که استان و در راس آن ارومیه وضعیت همچنان قرمز و نامساعدی دارد مسئولین جهت کاهش و پیشگیری از شیوع کرونا به چنین مواردی نظارت کافی داشته باشند و در صورت نیاز در خارج از محیط بیمارستان و یا در محیط داخلی که افراد بدون رعایت فاصله گذاری حضور پیدا می‌کنند نظارت نمایند و اقدامات مورد نیاز را جهت ساماندهی این اوضاع انجام دهند.

 توجه به این موضوع مهم و حائز اهمیت است و هرگونه بیخیالی توسط افراد و مسئولین ممکن است روزانه ده ها نفر را به کرونا مبتلا نماید.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید