13:15|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1399 - 13:05
کد خبر: 14671
یادداشت:

گرانی در ارومیه غوغا می‌کند، صدای مردم را بشنوید

مردم طی پیام‌های متعدد از وضعیت گرانی در شهر ارومیه گلایه کرده اند و علیرغم انتقادات زیاد متولیان گویا خیال ساماندهی بازار و قیمت‌های سلیقه ای را ندارند.
گرانی در ارومیه غوغا می‌کند، صدای مردم را بشنوید

سرویس اقتصادی باریش نیوز، برگزاری ستاد تنظیم بازار هم نتوانست وضعیت آشفته بازار را ساماندهی کند و این جلسه نیز مانند بسیاری از جلسات دیگر بنظرمی‌رسد تاثیر چندانی در بهبود اوضاع نداشت.

وضعیت گرانی و قیمت‌های سلیقه ای بسیاری از اقلام اساسی و موردنیاز مردم در این روزهای سخت که معیشت مردم با مشکلات عدیده ای مواجه شده است متاسفانه گلایه های زیادی را در پی داشته است و همانطور که بارها اشاره شده عموم مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

اکنون که پاسخگویی مسئولین یکی از مطالبات اساسی مردم به شمار می‌رود اما متاسفانه در برابر انتقادات بسیار بالا بر وضعیت گرانی بازار فروش اقلام متعدد هیچ یک از مسئولین پاسخ مشخصی نداده‌اند و نبود نظارت کافی موجب شده است گرانی در روی اقلام مختلف سایه بیاندازد.

 از طرفی حضور سودجویان و سوء استفاده‌ی عده ای از این وضعیت یکی از عوامل دخیل است که به این شرایط دامن می‌زند و نیاز به جدیت و نظارت کافی بر بازار دارد.همچنین جای مدیران کاردان و مدبر در این بین خالی دیده می‌شود که در این برهه می‌توانست راه گشای بسیاری از مشکلات باشد.

 راستی، آیا نهادهای متولی تصمیمی بر ساماندهی وضعیت فعلی و آشفتگی حال حاضر ندارند؟
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

محمد
1399/04/22 - 14:43

سلام قیمت اهن شده هیجده تومان اخه این چه وضعشه اینم شد زندگی

م.ح
1399/04/22 - 03:25

سلام هيچ نظارتى نيست،ديروز از فروشگاه رضا خليلى خطايلو خريد كردم،آب آلبالويي كه قيمت كارخانه روش ٩٠٠٠ تومن بود،١٢٠٠٠ حساب كردن،بهشون گفتم گفتن قيمت جديد ١٢٠٠٠! لطفا رسيدگى بشه،جنسي كه توليد قبل از افزايش قيمت نبايد با قيمت جديد فروخته بشه!

حسینی
1399/04/21 - 23:08

مسئولین فقط بفکر غارت وچپاول هستن هیچکس به ملت فقیر وبدبخت فکر نمیکنه