11:11|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1399 - 10:39
کد خبر: 14668
یادداشت:

برگزاری مراسم تجلیل ، شاهکار مسئولین در اوضاع کرونایی

کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و در شهرهایی مانند خوی که آمار مبتلایان رو به گسترش است متاسفانه مسئولین به مناسبت روز قلم مراسم تجلیل به پا کردند.
برگزاری مراسم تجلیل ، شاهکار مسئولین در اوضاع کرونایی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، باتوجه به گسترش بیماری کرونا در آذربایجان غربی طبق مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزاری باید از برگزاری هرگونه تجمع و مراسمات غیرضروری پرهیز شود اما این موضوع توسط نهادهایی که حتی عضو این ستاد هستند نادیده گرفته می‌شود و در مراسمی آیین تجلیل انجام می‌گیرد.

مراسم تجلیل  به مناسبت روز قلم در شهرستان خوی در حالی برگزار می‌شود که این شهر بدترین روزهای خود را سپری می‌کند و آمار مبتلایان و مرگ و میر غوغا می‌کند اما هنوز برخی به این باور نرسیده اند که این تجلیل های بی‌نتیجه در چنین روز های بحرانی درمانگری هیچ دردی از وضعیت قرمز نیست و می‌توان بطور غیر حضوری چنین مراسماتی را برگزار کرد.

کرونا هر روز از بین مردم خوی قربانی می‌گیرد و مسئولین به جای ارائه راهکار مناسب ترجیح می‌دهند در دورهمی ها و تجلیل به عناوین مختلف اوضاع نابسامان این شهرستان را بدتر کنند.

گرامیداشت و برگزاری این گونه مراسمات به هر عنوانی در این شرایط قابل قبول نیست و بی تفاوتی به این موضوع موجب ابتلا و قوت گرفتن شیوع بیماری در این شهرستان می‌شود.

افزایش فوتی و آمار بالای مبتلایان درسطح استان نشان‎گر نبود تدبیر کافی و عدم مدیریت صحیح بحران توسط مسئولان استانی است، که از طرفی برگزاری چنین مراسمات غیر ضروری به این عملکردهای ضعیف دامن می‌زند.


   
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید