07:38|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1399 - 10:02
کد خبر: 14665
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

آزمون استخدامی دستگاه‌هایی اجرایی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

آزمون استخدامی دستگاه‌هایی اجرایی با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی روز جمعه 20 تیرماه در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
آزمون استخدامی دستگاه‌هایی اجرایی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

سید جعفر ایرانی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: آزمون‌های آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آزمون روز جمعه 20 تیرماه در 4 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: 3 هزار و153 نفر در این آزمون شرکت می کنند که از این تعداد 2 هزارو 116 نفر را بانوان و یک‌هزارو 37  نفر نیز آقایان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری آزمون‌های آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، استخدامی قراردادی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و شرکت صنایع شیر ایران به‌صورت هم‌زمان جمعه ۲۰ تیرماه در سطح کشور به صورت ملی از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کشور برگزار می‌شود. 

ایرانی با اشاره به شرایط و وضعیت کنونی گفت: پس از بررسی کلیه شرایط و هماهنگی با وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان ثبت‌اسناد و املاک، مقرر شد با رعایت همه‌ی دستورالعمل‌های بهداشتی آزمون در تاریخ مذکور برگزار شود.

این مسئول با اشاره به الزام تمام داوطلبان و عوامل اجرایی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه‌ داوطلبان الزامی است و با وجودی که در کارت ورود به جلسه الزام همراه داشتن ماسک به‌ صراحت توضیح داده‌ شده، برای کلیه داوطلبان ماسک و پد الکی نیز تهیه ‌شده است. 

وی تاکید کرد: اتاق‌های مخصوص برای افراد مشکوک به کرونا، بیماران مبتلا و ناقل ویروس کرونا و همچنین متقاضیان دارای بیماری‌های زمینه‌ای به صورت جداگانه  با ارائه اصل مدارک و اسناد پزشکی مثبت در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص باجه‌های دریافت امانات نیز گفت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، بخش باجه امانات در آزمون‌ها حذف‌ شده، بنابراین به داوطلبان تاکید می‌شود از همراه داشتن وسایل اضافی مانند کیف‌دستی، تلفن همراه و غیره جدا خودداری کنند. 

ایرانی به برخی اقدامات مهم در نظر گرفته ‌شده برای برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت: تکمیل فرم خود اظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکی برای ضدعفونی کردن انگشت، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌ شده برای برگزاری آزمون است.

وی افزود: با هماهنگی و همفکری دانشگاه علوم پزشکی استان و دستگاه‌های متولی حسب رعایت پروتکل مخصوص استان این آزمون با افزایش دو حوزه دیگر در مجموع  در 4 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار خواهد شد که شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، خوی، مهاباد و سلماس به ترتیب با 596، 392، 371، 254 و 254 متقاضی بیشترین شرکت کنندگان را داشته است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: باجه‌های رفع نقص در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه آماده فعالیت بوده و آزمون نیز از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه به‌صورت هم‌زمان برگزار و نتایج آن، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید