15:24|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 18 تیر 1399 - 10:48
کد خبر: 14660

وضعیت وخیم استان هدیه دورهمی‌های ستاد مبارزه با کرونا

متاسفانه نتیجه 50 جلسه مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی نتیجه قابل رضایتی نداشت و اکنون شاهد آمار بالای مبتلایان و افزایش فوتی‌ها درسطح استان هستیم که متولیان امر باید جهت تنویر افکار عمی در قبال عملکرشان پاسخگو باشند.
وضعیت وخیم استان هدیه دورهمی‌های ستاد مبارزه با کرونا

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، امروز 18 تیرماه 1399، پنجمین ماه از ورود این ویروس منحوس به استان می‌گذرد و علیرغم اینکه در هفته‌های اول آذربایجان‌غربی وضعیت بسیار بهتری نسبت به سراسر کشور را داشت و جزو استان‌های پاک محسوب می‌شد اما طولی نکشید سوء تدبیر و نبود مدیران کارآمد در مدیریت این بحران آذربایجان غربی را به کام مرگ کشاند و با ادامه این شرایط باید فاتحه استان را خواند.

ستاد مبارزه با کرونا تا کنون علیرغم انتقادات بسیار زیادی که بر نحوه عملکرد این مجموعه در مدیریت کاهش شیوع کرونا وجود دارد پاسخگو نیست و به‌نظر با گذشت چندین هفته از وضعیت قرمز آذربایجان‌غربی خیال سر و سامان دادن این وضعیت بلاتکلیف را ندارد، برخی جلسات برگزار شده در حد نمایش و شوی خبری باقی مانده است و عملکرد ضعیف مدیران یکی از عمده مواردی است که در این بین به چشم می‌خورد.

اما هدف از نگارش این مطلب فقط یک مسئله است، آیا مسئولین ستاد استانی مبارزه با کرونا قرار نیست در برابر وضعیت مرگ و میر و شرایط بسیار نامطلوب استان پاسخگو باشند؟

تا کنون  50 جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان تشکیل شده است که ماحصل این جلسات شرایط بحرانی و اسفناک آذربایجان غربی شده است.راستی اگرمسئولین این جلسات تشکیل نمی‌دادید نتیجه چه بود؟

برخی از مسئولین همچنان خود را سرگرم مهمانی ها و دورهمی‌های به صرف شام و کیک کرده اند ! و جالب ماجرا اینجاست که خودشان نیز اعتقادی به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ندارند. تعدادی از آن‌ها نیز چنان درگیر تثبیت نامگذاری بیمارستان هستند که شاید در حال حاضر نیز معتقدند هر کس مسئول جان خود است. اگر مردم مسئول جان خودشان هستند بهتر است مسئولین به‌طور شفاف وظایف خودشان را در قبال حقوق ها و حق جلسات دریافتی اعلام کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید