08:12|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 تیر 1399 - 10:33
کد خبر: 14659
یادداشت:

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در ارومیه

روز گذشته ورود و حضور در باغ رضوان ارومیه به جهت جلوگیری از تجمع در شرایط قرمز کرونایی، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، از ابتدای شیوع ویروس کرونا خیلی‌ها بر این عقیده و باور بودند که با آغاز فصل تابستان کرونا فروکش می‌کند اما در حال حاضر عکس این موضوع را شاهد هستیم و این ویروس منفور در روزهای گرم تابستان به شدت اوج گرفته است. 

به دنبال تشدید شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی محدودیت‌های کرونایی به شهرهای این استان بازگشت و نزدیک به یک هفته است که تردد در برخی از مکان‌های شلوغ و پرتردد در ارومیه و شهرهای دیگر محدود شده است.

طبق اطلاعیه‌ای از سوی مدیریت شهری، تردد و ورود به بوستان‌های ارومیه ممنوع اعلام شده است اما براساس مشاهدات میدانی این طرح فقط در حد یک اطلاعیه منتشر شد و به نظر می‌رسد نظارتی بر جلوگیری از تردد مردم در این فضاها وجود ندارد.

همچنین در ادامه اعمال محدودیت‌های کرونایی، روز گذشته ورود به باغ رضوان ارومیه نیز ممنوع اعلام شد، در این اطلاعیه تاکید شده است که پنجشنبه‌ها نیز اجازه فاتحه‌خوانی به مردم داده نمی‌شود و با هرگونه تجمع در این مکان برخورد می‌شود.

متاسفانه اهمیت مردم در روزهای تشدید کرونا  نسبت به این بیماری بسیار کاهش یافته و نیاز است تا بیش از این در برابر این ویروس پافشاری شود و این امر تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تا حد امکان دوری از ترددهای غیرضروری در مکان‌های عمومی محقق می‌شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید