01:11|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 18 تیر 1399 - 10:19
کد خبر: 14658

مردم آذربایجان‌غربی قربانی تاخت و تاز کرونا

مردم در آذربایجان‌غربی هر روز بیشتر از روز گذشته قربانی تاخت و تاز ویروس شوم کرونا می‌شوند و به نظر می‌رسد کسی هم قرار نیست نگران این اوضاع بحرانی استان شود.
مردم آذربایجان‌غربی قربانی تاخت و تاز کرونا

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، آذربایجان غربی دیگر نفس‌های آخرش را زیر بار شیوع ویروس کرونا می‌کشد و هر روز به آمر مبتلایان آن افزوده می‌شود.

متاسفانه افزایش آمار مبتلایان و در نتیجه بالارفتن تعداد مرگ و میرهای مربوط به کرونا در استان در هفته‌های اخیر کار را برای کادر درمان نیز سخت تر کرده به‌طوری که تا کنون تعدادی از پزشکان و پرستاران شاغل در بخش سلامت استان نیز یا به کرونا مبتلا شدند و یا بر اثر آن جان خود را از دست دادند.

کرونا مسئول و غیرمسئول، چهره و غیر چهره نمی‌شناسد و هرکس پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند و ساده از کنار این ویروس بگذرد احتمال بسیار دارد به این ویروس دچار شود.

ستاد مقابله با کرونا در استان نیز انگار در خواب عمیق زمستانی است که اقدامی عملی و جدی برای وضعیت بحرانی آذربایجان‌غربی انجام نمی‌دهد و تنها به ارائه روزانه آمار بسنده کرده است.

کرونا ویروس سمجی است که چاره مهار و کنترل آن تنها ارائه آمار و توصیه‌های تکراری نیست بلکه باید برای بازگشت شرایط عادی به سلامت استان کاری فراتر از ارائه آمار روزانه از طرف مسئولین انجام شود.

به نظر می‌رسد نفس آذربایجان‌غربی زیر بار کرونا دیگر به شماره افتاده است و مسئولی هم خود را مقام پاسخگویی نمی‌داند و تنها با بیان اینکه هرکس مسئول جان خود باشد از خود رفع تکلیف کردند.

ویروس شاخدار که این روزها به جان سلامت مردم افتاده مسئول و غیرمسئول، تحصیل‌کرده یا کم سواد، فقیر و غنی، پیر و جوان نمی‌شناسد و با شیوع خود نفس‌های استان را دیگر به شماره انداخته است و این حاکی از آن است کرونا با کسی شوخی ندارد و بدون تعارف باید گفت اگر فکری به حال وضعیت فعلی آذربایجان غربی در شیوع کرونا نشود بدون شک خانواده های بسیاری داغدار از دست رفتن عزیزان خود می‌شوند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

سعید
1399/04/19 - 03:39

همه جا بسته شود