15:06|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 17 تیر 1399 - 13:40
کد خبر: 14656
مدیرعامل بیمارستان آذربایجان ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ارتقاء امکانات رفاهی کارکنان مهم‌ترین اولویت است

هدف از توسعه بیمارستان آذربایجان ارومیه علاوه بر بروز رسانی ، خدمات بیشتر بهبود و ارتقاء امکانات رفاهی کارکنان است.
ارتقاء امکانات رفاهی کارکنان مهم‌ترین اولویت است

علاءالدین مهری، مدیرعامل بیمارستان آذربایجان ارومیه در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش نیوز گفت: این بیمارستان 162 تخت فعال دارد و فعالیت های این بیمارستان بصورت تخصصی و فوق تخصصی است و اغلب همکاران فوق تخصص در این بیمارستان حضور دارند و همچنین بخش های جراحی مغز و اعصاب  و ارتوپدی و قلب بطور بسیار تخصصی و پیشرفته می‌باشد.

وی افزود: پیشرفت امور پزشکی ایجاب می‌کند که ما نیز با آخرین به روز رسانی ها همراه باشیم و در اعتلای خدمات قابل ارجاء به مراجعین سعی و تلاش می‌کنیم که یکی از اهداف ما در این راستا ایجاد فضاهای جدید است.

مهری بیان کرد: بخش های آسی یو، ام ار آی و بخش تخصصی جراحی قلب شامل 10 تخت و آی سی یو بخش قلب و ایجاد فضاهای مورد نیاز برای بهبود خدمات درمانی  از جمله موارد تخصصی است که در فضای جدید در نظر گرفته شده است. همچنین ساختمان جدید به مساحت 18 هزار متر مربع و شامل 10 طبقه است.

مدیرعامل بیمارستان آذربایجان ارومیه در پایان گفت تصریح کرد: 15 اتاق عمل در حال ساخت است وسعی داریم بیمارستان جزو اولین ها در منطقه و با تمام تجهیزات جدید و مدرن باشد و هدف اصلی هیئت مدیره این است که بهترین خدمات در اختیار مراجعین قرار گیرد و تا سال آینده بخشی از آن به پایان می‌رسد که 100 میلیارد برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید