19:49|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 17 تیر 1399 - 10:26
کد خبر: 14653
فرماندار میاندوآب در گفت‌وگو با باریش:

پلیس کرونا در میاندوآب مکان‌های متخلف را پلمپ کرد

پلیس کرونا در میاندوآب، تا این لحظه 29 مورد تذکر و پلمپ در مکان‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا نمی‌شد را انجام داده است. 
پلیس کرونا در میاندوآب مکان‌های متخلف را پلمپ کرد

حسام شیرازه محبت، فرماندار میاندوآب در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، از راه‌اندازی پلیس کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پلیس کرونا با همکاری اکیپ مشترک از سوی فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در میاندوآب تشکیل شده است.

وی افزود: اکیپ تشکیل شده در مکان‌های عمومی، تمامی ادارات، سازمان‌ها و مراکز سطح شهر حضور پیدا کرده و نسبت به رعایت محدودیت‌های کرونایی نظارت و تذکرهای لازم را اعمال می‌کنند.

شیرازه محبت ادامه داد: از یک هفته گذشته محدودیت‌های کرونایی در شهرستان میاندوآب اجرا می‌شود و پلیس کرونا نیز در این راستا نظارتی‌های لازم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام داده و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: تا این لحظه از طریق پلیس کرونا 29 مورد تذکر و پلمپ در مکان‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا نمی‌شد صورت گرفته است. 

این مسئول افزود: پلیس کرونا در دو نوبت صبح و عصر در حال نظارت است، همچنین یک دستگاه آمبولانس نیز به صورت چرخشی در سطح شهر تردد می‌کند و تذکرات لازم در خصوص پیام‌های بهداشتی را به آگاهی مردم می‌رساند.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: خوشبختانه در مراکز درمانی به جهت پذیرش بیماران مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا باشیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید