05:30|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 16 تیر 1399 - 12:03
کد خبر: 14647

افتتاح ساختمان جدید مجموعه کلینیک ماه رویان ارومیه

در راستای افزایش خدمات و تقاضای مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان ارومیه، این مجموعه به محل دایمی خود واقع در ارومیه، مولوی 2 ،خیابان رخشا، ساختمان پزشکان کرال طبقه 4 واحد 2 انتقال یافت.
افتتاح ساختمان جدید مجموعه کلینیک ماه رویان ارومیه

به گزارش سرویس سلامت باریش‌نیوز، در راستای افزایش خدمات و تقاضای مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان ارومیه، این مجموعه به محل دائمی خود واقع در ارومیه، مولوی 2 ،خیابان رخشا، ساختمان پزشکان کرال طبقه 4 واحد 2 انتقال یافت.

این مرکز داری اتاق‌های مستردار خصوصی و مجزا برای دستگاه‌های لیزر است که به صورت تخصصی برای پوست‌های تیره و روشن استفاده می‌شود و دستگاه دابل کولینگ قوی کامل و بدون درد در این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی تجهیزات محافظی از قبیل شیلد، ماسک، الکل ضدعفونی، دستکش برای همه مراجعه کنندگان به صورت رایگان در این مجموعه تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

در مجموعه کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان ارومیه، تایم‌های vip برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده و فقط  با وقت قبلی و با هماهنگی به تعداد افراد محدودی در روز خدمات ارائه می‌شود همچنین به مناسبت افتتاحیه تخفیف چهل درصدی برای همه خدمات ارائه می‌شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید